Oldalak

2013. december 25., szerda

10.fejezet

For the Love of a Daughter
„A megbocsátás az az illat, melyet az ibolya hint arra a cipősarokra, amely eltapossa őt.”
/Mark Twain/

ANASTASIA SZEMSZÖGE
 
Szemtől szemben azzal az emberrel, akit 5 évvel ezelőtt láttam utoljára. Fáj a tudat, hogy anyának kellett értesítenie a lánya állapotáról. Mégis melegséggel tölt el, hogy újra találkozhattam vele.
- Tudom, biztosan dühös vagy rám - kezdett bele hosszúnak ígérkező monológjába. Komoran bólintottam s letöröltem az arcomon végigcikázó könnycseppet.
- Ez nem kifejezés. 5 évig ránk se hederítesz, most pedig megpróbálod ajándékokkal magadhoz édesgetni a lányod. Undorító - horkantottam fel kicsit sem halkan. Sosem szerettem, ha szánalomból vagy szimplán lekenyerezés céljából ad az ember ajándékot a másiknak. - A legfájóbb mégis az, hogyha anya nem értesít téged, te a füled botját sem mozdítod felénk.
- Igazad van, sajnálom - sóhajtott fel, szemei könnyektől és megbánástól csillogtak. Lehunytam a szemem s hagytam, hogy egy kósza könnycsepp lefolyjon arcomon. Apa közelebb lépett hozzám, hüvelyujjával letörölte arcom és szó nélkül magához ölelt. - Ha tehetném, visszaforgatnám az időt és...
- Már semmi sem lesz ugyanolyan, mint régen! Semmi értelme a próbálkozásaidnak! - löktem el magamtól a férfit és az ajtót feltépve rohanni kezdtem a lépcső felé. Könnyeim megállás nélkül lepték el orcámat, szipogva és idegességtől remegve értem le az aulába. Néhányan érdekesen néztek rám, de nem érdekelt. Sietős léptekkel mentem ki a kórház kertjébe s levágódtam egy utamba eső padra. Rákönyököltem térdeimre, arcomat a tenyerembe fúrtam és úgy sírtam tovább. Pár perc múlva éreztem, hogy leült mellém valaki. Jellegzetes nikotin és menta illatából rögtön tudtam, ki Ő. - Apám küldött, ugye?
- Nem - jött a tömör válasz. Megtöröltem arcom, majd Zayn-re pillantottam. Csokoládébarna íriszei szomorúan csillogtak. - De szerette volna, ha megtudjátok normálisan beszélni a dolgokat. Tudja, hogy hibát követett el... Attól még szeret téged... És Sophie-t is.
- Valahogy nem tud meghatni. Ha eddig nem közeledett felénk, felesleges most elkezdeni - morogtam könnyeimmel küszködve. Remegtem az idegességtől, elegem volt mindenből. Lehunyt szemmel kifújtam a bent tartott levegőmet, majd az ölembe vettem a táskámat s az egyik reteszből kivettem egy doboz cigit. Zayn elkerekedett szemekkel meredt rám, de nem érdekelt a reakciója.
Miután meggyújtottam a cigim, mohón szívtam belőle egy slukkot. A nikotin átjárta a belsőm, arcomat az ég felé emeltem és úgy fújtam ki a szürkés füstöt. Csendben ültünk egymás mellett, de Zayn gyönyörű íriszei nyomon követték minden mozdulatom. Mielőtt elszívtam volna a cigit, alsó ajkamba harapva passzoltam át a mellettem ülőnek. Kezünk egy pillanatra összeért, tekintetünk egymáséba fonódott. Szívem és gyomrom összeszorult, amikor Zayn beleszívott a cigibe s mosolyogva kifújta a füstöt karikákat formázva.
- Ezt hogy csinálod? - kérdeztem elvékonyodott hangon, miközben eltűrtem a fülem mögé egy kósza tincset. Zayn csücsöríteni kezdett, ami nevetésre késztetett. - Komolyan kérdeztem...
- A csücsörítés az alapja. Aztán úgy kell tátognod, mint a halak szoktak. Valahogy így... - magyarázta, s közben be is mutatta. Elővett a kabátja belső zsebéből egy szál cigit, meggyújtotta és a kezembe nyomta. - Próbáld meg. Elsőre lehet, hogy nem sikerül majd...
Bólintottam egyet, majd megpróbálkoztam a füst kifújásának különleges technikájával. Zayn rosszul ítélte meg, elsőre sikerült 4 karikát fújnom. A jutalmam taps és hangos füttyentgetés volt. Kuncogva felálltam a helyemről s pukedliztem egyet.
- Köszönöm, ezt egy életre megjegyzem - mosolyogtam őszintén az énekesre. A mosoly hamar az arcomra fagyott, amikor Zayn lehúzott az ölébe és körém fonta karjait. Kiakartam szabadulni az emberi bilincs fogságából, de a fiú nem hagyta annyiban. - Mit akarsz tőlem?
- Egy puszit. A segítségemért cserébe - szemtelenül elvigyorodott, s közben a mutatóujjával bökdöste borostás arcát. Megforgattam a szemeimet, majd felsóhajtottam és a fiú arcához hajoltam. Ám arra nem számítottam, hogy Zayn félrefordítja a fejét és ennek köszönhetően borostája helyett az ajkait éreztem a számon. Nyelvével végigsimított alsó ajkamon, ezzel könyörögve a bejutásért. Amint ezt megkapta, mohón bekebelezte ajkaimat. Nem mondom azt, hogy nem élveztem... De nem cselekedtünk helyesen, ez az igazság.
- Utállak - sziszegtem összeszorított szájjal, miközben felakartam állni az énekes öléből. Akaratosan visszarántott és cirógatni kezdte az arcomat. Lábaimmal idegesen toporogtam, egyáltalán nem volt kellemes ilyen „intim” helyzetben lenni egy olyan emberrel, akinek már van valakije... - Zayn, nem akarlak megbántani... De muszáj megkérdeznem. Van valami probléma közted és Perrie közt? Mert akinek menyasszonya van, nem kezd ki más lánnyal...
- Az igazság az, hogy nem nagyon találkoztunk mostanában. Telefonon meg az interneten beszélünk, de lassan egy hónapja, hogy nem láttuk egymást. Szeretem és hiányzik is, csak valahogy már nem akkora a szerelmem iránta, mint mondjuk egy-két hónappal ezelőtt volt... - motyogta szomorúan s elkezdett játszani egy hajtincsemmel. - A Little Mix is turnézik, járja a lányokkal a világot... Mikor Perrie-nek lenne ideje rám, én a fiúkkal vagyok a világ másik felén. Amikor nekem lenne időm rá, ő van messze tőlem...
Láttam Zayn-n, hogy hiányzik neki Perrie. Ám a munkájuk miatt nem igazán jut idejük egymásra és ez a kapcsolatukra rányomta a bélyeget. Sajnálom mindkettőjüket. Se Perrie-nek, se Zayn-nek sem lehet könnyű.
- Vissza kellene mennünk a húgodhoz és apukádhoz - rántott ki gondolataim közül Zayn rekedtes baritonja. Aprót bólintottam, majd lehámoztam az énekes karjait a derekamról és elindultam a bejárat felé. Zayn utánam sietett, megragadta a kezem és magához rántott. Gipsszel borított kezemet a mellkasára fektettem, mire a fiú megajándékozott egy puszival, nagyon közel a számhoz. Arcom lángolt, valósággal égett. - Kedvellek, Ana... S tudom, hogy Te is hasonlóképp érzel irántam. Ne taszítsd el magadtól ezt az érzést, még akkor sem, ha nem akarod kimutatni!
Szavai megdobogtatták a szívemet, kisebb remegés futott végig rajtam. Talán igaza lehet Zayn-nek. Amióta találkoztunk, elég sokszor gondolok Rá. Vele álmodom... Gyönyörű szemei mindenhol kísértenek.
Amikor visszamentünk a kórterembe, felsóhajtottam és odamentem apához. Szemei könnyesek voltak, arca püffedt volt a sírástól. Nehéz ezt mondanom, de fájt így látnom őt. Hisz mégis csak az apám.
- Sajnálom, hogy elrohantam - suttogtam s közben a vállára hajtottam a fejem és összekulcsoltam ujjainkat. Másik kezét remegve tette összekulcsolt kezeinkre s egy megkönnyebbült sóhaj szaladt ki száján. - Sajnálom, hogy bunkó és neveletlen voltam. Ronda dolgokat vágtam a fejedhez és...
- Jogosan. Teljes mértékben igazat adok minden egyes szavadra - mormolta lehunyt szemmel, majd rám nézett és egy puszit lehelt a homlokomra. - De igyekszem megváltozni. Elmehetnénk vacsorázni ma este, ha neked és édesanyádnak is megfelel. Békülés gyanánt...
- Rendben - mosolyodtam el ötletére. Sophie semmit sem hallott a beszélgetésből, hiszen a fülében volt a fülhallgató és zenét hallgatott. Biztos vagyok benne, hogy a Zayn-től kapott albumot.
Meglepetten tapasztaltam, hogy Zayn nem volt a kórteremben. Valószínűleg a folyosón maradt. Pár percig beszélgettünk apával, aztán felállunk az ágytól s szorosan magához ölelt. Arcomat a mellkasába fúrtam, karjaimat pedig a csípője köré kulcsoltam.
- Este találkozunk, Ana - suttogta a fülembe, majd arcon csókolt és a kabátját magához véve intett egyet a húgomnak, aki levakarhatatlan vigyorral az arcán integetett vissza.
- Hol van Zayn? - kérdezte felvont szemöldökkel Sophie, s leválasztotta a fülhallgatót a laptopról. Az említett két, gőzölgő műanyagpohárral a kezében lépett be a helységbe. Az egyiket nekem adta, aztán leült mellém és rámosolygott Sophie-ra. A húgom töretlen lelkesedéssel nyomott egy puszit az énekes arcára, aki meglepetten pislogott. - Nagyon de nagyon tetszik az album. Rá fogom venni Ana-t, hogy velem együtt hallgassa majd otthon...
- Még a végén rajongót csinálsz a nővéredből - kortyolt bele poharába Zayn, tekintetét mindvégig rajtam legeltette. Sophie lelkesen bólogatott, én pedig kuncogva megráztam a fejem és megittam a poharam tartalmának felét. Forró csoki... Hm, a kedvencem. - A srácokkal mindig örülünk az új rajongóknak... Őket még jobban szeretjük.
- Szóval... Szereted a nővérem? - kérdezett rá Sophie, nekem pedig megállt a szívem egy pillanatra. A levegő a tüdőmben rekedt, majdnem leejtettem a kezemből a poharat. Már előre félek, mi lesz a válasz...

Szépséges estét minden kedves erre járónak és olvasónak, sziasztok!
Macy Jézuskája megérkezett, remélem, örültök :) Már a 9.fejezet közzététele után nekiültem a folytatásnak és ma végre sikerült befejeznem :D Köszönöm az előző fejezethez érkezett 9 kommentárt - BellaLili, Dorothy S., Bartók Timi, Jule B., Cassy Crockett, Annabell Holloway, Blaze Brooke (Üdvözöllek az olvasók között!), szerecsendio és Boros Anna -, illetve a 26 pipát és a 14.000 megtekintést ♥ :) Annyira édesek vagytok, komolyan :3 Nincs más mondanivalóm, csupán ennyi: Áldott, békés ünnepeket és sikerekben gazdag, boldog új évet kívánok minden kedves olvasómnak és erre járónak ♥! Januárban találkozunk, addig is legyetek jók ;)! Pusszpáá evribádii,
Macy  

13 megjegyzés:

  1. Drága Mace!
    Először is kellemes ünnepeket kívánok! A rész, mint mindig most is elképesztő, nagyon tetszik. Zayn egyre aranyosabb, remélem Ana beadja lassan a derekát. Szerintem nagyon édesek lennének együtt. Sophie a nagy Directioner is cuki, vicces lesz az, ahogy próbálja a nővérét is rajongóvá varázsolni. Várom a következő részt. Boldog új évet!
    xx
    Dorothy S.

    VálaszTörlés
  2. Hello, Macy.
    Te jó ég!!! Ez volt az első reakcióm, amint a rész végéhez értem. Hogy lehet Zayn ennyire cuki már, hát én elolvadok tőle. Nagyon aranyos volt tőle, hogy az első pillanattől kedves és segitőkész volt Anaval, mega családjával szemben.
    Azt hiszem Sophine-nak jár egy pacsi a kérdése miatt. Szerintem Zaynt nagyon meglepte vele. Remélem, hogy a vákasz is olyan váratlan lesz, mint a kérdés maga.
    És végre Ana nem annyira ellenséges az apjával, habár én sem cselekedtem volna másképpen, azt hiszem.
    Mindnet egybefogva eszméletlenül cuki és aranyos fejezet volt. Kedvenc részem, amikor Zayn megcsókólja Anat. Szurkolok neki, hogy megnyerje a lány szivét.
    Nagyon várom már a folytatást!

    xxxxx Jule

    Ps: Boldog karácsonyi ünnepeket és sikerekben gazdag új évvet!!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik, MIKOR MEGLÁTTAM, HOGY RÉSZT RAKTÁL FEL... egyre jobb a Karácsonyom :) Olyan aranyos Zayn :) de azért a való életben remélem nem fog elmúlni a szerelme közöttük,mert akkor sírásban halnék meg. Már várom,hogy atörténetben összejöjjön Ana és ZAyn, ha összejönnek. Bár Perrie-t sem akarom,hogy szomorú legyen :(

    Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon-nagyon tetszett rész! :) Nagyon várom a következőt! :)
    Boldog Karácsonyt és sikeres újévet! :) <

    VálaszTörlés
  5. Halihó!
    Um, azt hiszem, én most kommentelek ehhez a blogodhoz harmadjára. Vagy csak másodjára? Nem is tudom. És azt hiszem, talán most egy kicsit mérges is vagyok magamra emiatt. Na jó, nagyon.:-)
    És most azt hiszem, el vagyok bűvölve. Fantasztikus lett a rész. Mondjuk, mit vártam Tőled? :3 A végén pedig kiakadtam. És hiába tekertem a telefonom képernyőjét, hogy naaa, csak azt az egy mondatot jelenítse már meg valamilyen csoda folytán... Nem jelent meg semmi.:(
    Alig várom a következőt. Hú, nagyon. Szóval, várok. :D

    Luv, 1D Lady

    VálaszTörlés
  6. Woww *.* Most találtam rá a blogodra, és beleszerettem. Nagyon aranyos Zayn, remélem összejön Ana-val :)

    Puszi:
    AdélXX

    VálaszTörlés
  7. Drága Mace!♥
    Kimondhatatlanul sajnálom, hogy hónapok óta nem írtam neked, jóformán sehova. Nem szeretnék szabadkozni, küldtem neked egy e-mailt, amiben részletesen leírtam mindent. Mostanában nagyon kevés időm van, azt sem tudom, hol áll a fejem. Kérlek bocsáss meg, ezentúl igyekszem mindig írni neked!

    A fejezeteket viszont elolvastam, egyet sem hagytam ki. Ezt éppen hajnali háromkor, sötétben gubbasztva olvastam, miután nem tudtam aludni és láttam, hogy feltetted. Megérte olyan későn elolvasni, mert tökéletes lett. Kicsit gyors volt nekem Ana apukájának feltűnése, megértem, hogy így előjöttek az érzelmei, de remélem, rendezni tudják a dolgaikat legalább amíg Ana anyukája rendbe nem jön. Tetszik, hogy nem csak Zayn és Anastasia körül fonod a szálakat, hanem belevonod ebbe a lány családját és a Malik famíliát is. A kis Sophie-t megzabálom és a végén feltett kérdésére én is szeretném tudni a választ :)
    Azt viszont nem értem, hogy Zayn miért vonzódik Anához, hiszen ott van neki Perrie. Az elejétől kezdve érezhető volt, hogy valami van Anában, ami teljesen megszédítette Zaynt. Egyébként imádom a közös jeleneteiket!♥

    Sajnálom, hogy ilyen soká tudtam neked kommentet írni. További szép hétvégét és pihenésben gazdag szünetet!
    Ha lesz időd kérlek olvasd el a neked küldött e-mailemet!
    Love, Diana

    VálaszTörlés
  8. Drága Macy!
    Annyira aranyos volt ez a rész, hogy az hihetetlen, komolyan mondom, hogy imádtam minden egyes szavát. Egy kicsit még mindig önzőnek tartom a fiú érzelmeit, de azért egyre inkább megértem és ez a fogalmazásodnak köszönhető. Tényleg nehéz lehet, ha sosem látod a szerelmedet, ha nem ölelheted vagy csókolhatod meg bármelyik pillanatban, amikor csak szeretnéd, s csupán a monitor mögül pillant rád, mert nem maradt nektek egyéb, csupán egy kihűlt távkapcsolat.
    Örülök, amiért a lány nyitott az apja felé, az utolsó mondatra meg szívesen hallanám már a választ :))) Egyébként nagyon megnevettetett a cigis rész, mármint az, ahogy karikát fújtak :)
    Millio puszi Xx csak így tovább és neked is Kellemes Ünnepeket s sok sikert az új évben, mind a blogolás, mind a magánélet színterén <333

    VálaszTörlés
  9. Guten Tag Macy!!!
    Nagyon jó a blogod!!!!!! :)))))) Imádom!!!!!! Olyan jól tudsz írni..... :pppp I Love Forever Blog!!!!! :DDDDD

    VálaszTörlés
  10. Hát ez valami fantasztikus,alig várom már a kövit!Megöl a kíváncsiság! :D

    VálaszTörlés
  11. Drága Macy!
    Nagyon tetszett a rész! Imádtam. :) Én nem mertem volna így beszélni apukámmal még akkor sem ha nagyon összevesztünk, vagy megbántott, mert akkor is kaptam volna egy atyai pofont. Bátor a kis csaj meg kell hagyni. :D Zayn..hát nem aranyos? Imádom amikor megvigasztal valakit. Akkora nagy szíve van, mint nagyon kevés embernek. És az a csók. Cseles:3 Sok Zaynes blogot olvastam már és meg kell mondjam messze Tiéd a legjobb. Komolyan. :) Köszönöm, hogy olvashatom a történeted! :) Köszönöm, hogy vagy! :) Imádlak <3.

    Sok ölelést és millió puszit küld Neked: Annabell

    P.S. Hogy vagy? Hogy telt a karácsony? Miket hozott Neked a Jézuska? :) Sikerekben és Boldogságban Gazdag Új Évet Kívánok Neked és Családodnak! :)

    VálaszTörlés
  12. Nagyon jó rész lett,és a csok az meg wow,de legjobban mégis annak örültem hogy Ana és az apukája kibékültek.Várom hogy elolvashassam a következő részt.♥ Amugy meg sok helyen olyan szépen fogalmaztál,nagyon jó volt olvasni.
    Sári

    VálaszTörlés