Oldalak

2014. február 22., szombat

14.fejezet

Sziasztok, Kedveskéim!
Meg is érkezett a friss és ropogós fejezet :) Bajban voltam a folytatást illetően, de egy kis hezitálás után sikerült végre összehoznom egy részt :) Remélem, nem baj az időben való ugrás, de szeretnék kicsit aktuálisabban írni :3 Gondolok itt a fiúk szünetére, Niall térdműtétére, a díjátadóra - amik egyébként nem nagy szerepet játszanak majd a történetben, de valószínűleg megemlítést teszek/tesz róla Ana ;) Köszönöm az előző fejezethez érkezett 9 kommentárt - Lethenyei Anita, Boros Anna, Jule B, Bartók Timi, Iszáka Szandi, Angel, Annabell Holloway: Egyáltalán nem haragszom, ne aggódj. Látom, hatalmas 50 Árnyalat rajongó vagy, hiszen egyből kiszúrod az utalásokat... Igazából a női karakter neve véletlenszerű volt, bár nem emlékszem, miért az Anastasia nevet választottam... Lehet, hogy a trilógia miatt... Már nem tudom. Köszönöm a terjedelmes kommented, mindig mosolyt csalsz az arcomra, akárcsak a többi komment., Bella.* és szerecsendio ♥ -, a 36 pipát, a 26.000 megtekintést, a 45 követőt és a 83! feliratkozót, illetve az eddig érkezett 100! kommentárt ♥! Hihetetlenek vagytok, komolyan :3 Meg sem érdemlem, hiszen... Oké, nem kezdek bele a hegyi beszédbe :) Mielőtt még elfelejteném, ez a fejezet a fordulópont :D Nem árulom el, miért... Majd meglátjátok... Lehetőleg ne öljetek meg! :3 Nincs más hátra, minthogy jó olvasást és kellemes hétvégét kívánjak minden kedves olvasómnak s erre tévedő, esetleg új olvasómnak! Pusszpáá evribádii,
Macy

Next To Me
Minden perc új esély arra, hogy mindent megváltoztass.” 
/Vanilla Sky/
 
4 HÓNAPPAL KÉSŐBB
(2014. február 14.)

Azt sem tudom, hol áll a fejem. Mivel nemsokára itt a vizsgaidőszak, rengeteget kell tanulnom. Az egyetem mellett természetesen a családomra és a munkámra, illetve az udvarlómra kellene szánnom a szabadidőmet. 
Ó, majdnem elfelejtettem. Zayn kérésére „szakítottunk” még az ősszel tett látogatása végén. Belátta és elfogadta, hogy a kapcsolatunk nem működne. Információm szerint a Take Me Home turnét követő, hosszú szabadságának nagy részét Perrie-vel töltötte, aki most turnézik a lányokkal, mint előzenekar.
Álmosan lapozgattam a biológia tankönyvet, amikor megszólalt a telefonom. Arcomra halovány mosoly kúszott a hívó neve s képe láttán. Törökülésbe fészkeltem magam az ágyon, majd felvettem a zenélő készüléket.
- Ugye nem zavarlak? - tipikus Harry. Köszönés nélkül tér a lényegre és meg se várja, hogy a vonal másik végén levő köszönjön vagy akár levegőt vegyen.
- Neked is jó estét, Styles - kuncogtam bele a készülékbe, mire a göndörke felhorkantott és elmormogott egy köszönés félét. - Most már sokkal jobban érzem magam. Válaszolva a kérdésedre, egy picit zavarsz. Miért?
- Gondoltam elmehetnénk vacsorázni vagy ilyesmi... 2 napja nem láttalak. Hiányzol - sóhajtott fel szomorúan, én pedig elvigyorodtam. Lelki szemeim előtt láttam a fiú elszontyolodott arcát.
- Benne vagyok.... De várj - szakítottam meg mondanivalómat. Úgy tudtam, hogy az Államokban élvezi a szabadsága hátralevő idejét. - Nem Londonban vagy?
Válasz helyett kopogást kaptam az erkély felől. Mosolyogva megráztam a fejem, aztán kinyomtam a telefonom és az erkélyajtóhoz kocogtam. Harry egy szál rózsát s egy aprócska dobozt szorongatott jobbjában. Arcán szerény vigyor ült, szemei izgatottan csillogtak.
- Válaszolva a kérdésedre, nem. Itt vagyok Bradford városában... Szeretnék randira hívni egy lányt, aki tetszik nekem - lépett közelebb, majd megajándékozott egy arcra puszival. Ajkai egy picit hidegek voltak, de ezt egy cseppet sem bántam. Miután betessékeltem kora esti vendégemet, Harry átadta az ajándékait és szorosan a karjaiba vont egy ölelésre. - Szóval... Eljössz velem vacsorázni?
- Meg kell gondolnom - húzódtam el a fiútól, aztán vízbe tettem a rózsát. A göndör hajú félisten árgus szemekkel figyelte minden mozdulatom, ami zavart és egyszerre szórakoztatott. Rövid hezitálás után végigsimítottam Harry arcán s egy puszit leheltem ajkaira. - Ha tudsz egy picit várni, míg elkészülök... Felőlem mehetünk.
- Szerintem így is gyönyörű vagy, de rád bízom - vette le kabátját és végigfeküdt az ágyon. Kezébe vette a takarón pihenő könyvet, elemezgette egy ideig az abban olvasottatok s fintorogva rám emelte smaragdzöld íriszeit. - Ez nem biológia... Ez maga a kínai nyelv.
Nevetve megcsóváltam a kobakom, miközben bementem a gardróbba. Mivel nemrég fürödtem, ezért csak egy fehérneműszettet és egy elegánsabb ruhát kaptam magamra. Tél és hideg révén felvettem egy vastagabb harisnyát is, majd egy pár, fekete szandált. Miután elkészült a sminkem, a hajam és néhány ékszer is csatolódott az összeállításomhoz, egy térdig érő szövetkabát kíséretében visszamentem az ágyon henyélő énekeshez.   
- Kész vagyok - fújtam ki bent tartott levegőmet, mire Harry ijedtében majdnem lefordult a takaróról. Ezerwattos mosoly szökött arcára azokkal az édes kis gödröcskékkel; szemeiben elismerést véltem felfedezni, amikor tekintete megállapodott rajtam.
- Ha nem vigyázok, még a végén lecsapnak a kezemről... - mért végig alaposan, tetőtől talpig. Orcám lángolt; még mindig nem szoktam hozzá ahhoz, hogy bókolnak nekem.
Harry felsegítette a kabátomat, majd a sajátját magára véve mentünk le a nappaliba. Sophie a tv előtt gubbasztott, anya és apa pedig a konyhában beszélgettek. Húgom azonnal ránk nézett, amikor a bejárati ajtóhoz igyekeztünk.
- Nekem nem is köszönsz?! - felháborodása valószínűleg Harry felé irányult, aki mosolyogva megrázta buksiját és odament a testvéremhez. Megajándékozta egy puszival és egy mackóöleléssel, aztán közepes hangerőn köszönt a szüleimnek s visszasietett hozzám.
- Meglepő, hogy milyen gyorsan túltette magát Zayn-n - szökött ki a számon meggondolatlanul, miközben beültem a taxiba. Sejtettem, hogy randipartnerem nem elégszik majd meg egy pohár vízzel vagy valami gyümölcslével a vacsorán, ezért is hívhatott taxit. Vagy szimplán nem volt kezdve vezetni.
- Miért olyan meglepő ez? Nem voltatok együtt... - nézett rám kérdően, miután bediktálta a címet a sofőrnek.
- Nem, ez így igaz. De erősen kötődött a sráchoz. Zayn sokszor látogatta a kórházban, énekelt neki, ajándékokkal halmozta el... Úgy viselkedett Sophie-val, mintha a testvére lenne - mondtam visszaemlékezve a nemrég történtekre. Harry megértően bólintott, majd az ölemben nyugvó kezemre simította a sajátját.
@Harry_Styles what a lovely girl... <3
Az út további részében a göndörke csinált rólunk egy képet, amit posztolt is Twitter-n. A reakciók igen változóak voltak. A rajongók egyik fele örült Harry boldogságának, a másik pedig elküldött volna melegebb éghajlatra. 
Az igazság az, hogy a rajongótábor nagy részének fogalma sincs arról, hogy hol és mikor találkoztunk a frontemberrel. Ha emlékeim nem csalnak, Zayn mutatott be minket egymásnak. Megkért, hogy kísérjem el Harry 20. születésnapi bulijára, mint régi jó ismerőse. A buli folyamán rengeteget beszélgettünk a göndörkével, táncoltunk és élveztük a másik társaságát. Aznap éjszaka telefonszámot cseréltünk s konkréten a hónap eleje óta tartjuk a kapcsolatot. Múlt héten kétszer, ezen a héten viszont csak egyszer tudtunk találkozni személyesen. Esténként Skype-n vagy telefonon beszélgetünk, ha más lehetőség nincs.
- Hölgyem - segített kiszállni a járműből Harry, amikor a taxi leparkolt Bradford egyik legjobb étterme előtt. Levakarhatatlan mosollyal az arcomon fogadtam el a fiú felém tartott jobbját, majd egy futó csókot váltva egymással besétálunk az egyszerű, mégis nagyszerű épületbe.
- Honnan tudtad, hogy ez a kedvenc éttermem? - fúrta az oldalamat a kíváncsiság, mert nem hiszem, hogy pusztán a véletlen műve, hogy Harry ide hozott vacsorázni. Mondjuk, Bradford-ban nincs nagy választék gasztronómiai téren.
- Nem is tudom, talán megemlítetted egyszer...?! - vonta fel a szemöldökét vigyorogva, miközben intett a pincérnek. Nem sokon múlott, hogy elnevesse magát.
- Tényleg... Ne haragudj. A vizsgákra való felkészülés teljesen elveszi a maradék eszemet is - motyogtam az asztalterítőt fixírozva. Remek. Már arra sem emlékszem, hogy két napja miről beszélgettünk.
- Semmi baj, ne aggódj - cirógatta meg a kézfejem és elnézően rám villantotta kisfiús mosolyát. A pincér aprót köhintve jelezte ekkor, hogy várja óhajunkat-sóhajunkat. Harry leadta mindkettőnk rendelését s beszélgetést kezdeményezett. Tekintete elszánt volt és őszinte érdeklődést mutatott. - Milyen volt a napod?
Ettől a pillanattól kezdve úgy éreztem, nincs más rajtunk kívül az étteremben. Csak Ő és én. Akárcsak otthon, a szobámban. Teljesen megfeledkeztünk a külvilágról, elmélyülten társalogtunk. Még azt sem vettük észre talán, hogy a pincér jó étvágyat kívánt.
- Igazán ínycsiklandó a lazac, így kinézetre - vetettem egy gyors pillantást Harry tányérjára, mely bőségesen meg volt pakolva finomabbnál-finomabb falatokkal.
- Megkóstolod? - vágott egy darabot a halból, majd a villáját a számhoz emelte. Némi fintorral ugyan, de megízleltem és egy nagy korty almalével le is öblítettem a húst. A göndörke jóízűen falatozva kérdezte ki véleményem. - Na? Milyen volt?
- Nem lesz a kedvencem, de finom - erőltettem egy halovány mosolyt a számra. Ezt követően egymás tekintetében elmerülve fogyasztottuk el a kicsi adagnak nem mondható vacsorát. Körülbelül 3-4 falatnyi étel maradt a tányéromon, amikor jóllakottan hátradőltem a székben.
- Úgy látom, a desszert most kimarad - kuncogott fel rekedtesen Harry, miután megitta a poharában maradt ásványvizet s megtörölte a száját.
Amíg az énekes a számlát rendezte, elsiettem a mosdóba. Elvégezve a dolgomat gyorsan kezet mostam, majd visszarobogtam Harry-hez. 
- Nincs még olyan késő. Elmehetnénk sétálni - vetette fel, miközben rám adta a kabátom. Aprót biccentettem s összekulcsolva ujjainkat, elindultunk a kivilágított utcán. Egy ideig csendben, gondolatainkba elmerülve szeltük a főtéri parkhoz vezető utat. - Tervezel valamit holnapra?
- Délelőtt elmegyek a Malik házhoz, délután pedig meglátogatjuk a nagyit anyáékkal. Este valószínűleg a könyvekkel randevúzom majd - húztam el a számat, mire a göndör hajú dalos pacsirta felsóhajtott. - Mi a baj?
Megrázta a fejét, majd egyszer csak lecövekelt a járda közepén és szembe fordított magával. Karjait szorosan körém kulcsolta, erősen magához húzott - a mellkasunk súrolta egymást - s szenvedélyesen megcsókolt. Hirtelenjében azt sem tudtam, hol vagyok. Rövid időn belül azonban kapcsoltam, karjaimat a fiú tarkója köré fonva viszonoztam a csókot. A „Csak Ő és én” érzés újra utat tört bennem, végigcikázott a véremmel és adrenalinnal együtt az ereimben.

7 megjegyzés:

  1. Drága Macy!
    Igazán örülök hogy nem haragszol. Ami meg az 50 árnyalatot illeti szerelmes vagyok a könyvbe. Ez volt az első könyvem amit önszántamból vettem meg és mert érdekelt. Nem igazán szeretek olvasni, de ezt nem tudtam letenni. Imádom a könyv mind egyes betűjét.
    Most beszélek a részről. Imádtam. De hogyan kerül ide Harry? Nagyon megleptél vele. Persze jó értelemben. Harry a kedvencem a fiúk közül, úgyhogy nekem elnyerte tetszésemet. Majd a következő részben gondolom bővebb info lesz arról, hogy miért és hogyan szakítottak, ugye? Aranyosak így együtt. Hangulatos romantikus vacsora egy félistennel. Ennél jobbat kívánni sem lehet. Hát nem tudom hogy így hirtelenjében mit mondhatnék még. Ha elég gyorsíró vagyok és a szerencse is mellém áll akkor én vagyok az első komentelő. Nagyon kíváncsi vagyok mi lesz a kövi részben. Alig várom. *.*

    Sokszor ölel Annabell <3.

    PS.: Hogy vagy? Hogy telnek napjaid? :) Remélem azért tudsz pihenni. Kitartást!

    VálaszTörlés
  2. Úristen ! Nagyon jó lett! Kíváncsi vagyok Zayn féltékeny-e Ana-ra.

    VálaszTörlés
  3. Kedves Macy!

    Hát az álkapcsom az rendesen a padlót súrolja... Erre nem számitottam... Zayn annyira elvarázsoltnak tünt, amikor Anaval volt, hogy az végképp nem fordult meg a fejemben, hogy "szakitanak". Annyira rámenős volt meg úgy viselkedtek, mint egy pár... Ezt még meg kell emésztenem.
    És Harry??? Na ez a legnagyobb meglepi. Habár imádtam a Zayn-Ana párost, nem tagadhatom, hogy Harryvel is nagyon cukik és aranyosak. Nagyon összezavarodtam mert már azt sem tudom, hogy melyik sráccal szeretném szivesebben látni Anat.
    Rengeteg kérdés van most bennem: Zayn féltékeny-e? Perrie tud a kis "viszonyukról"? Ana mit érez ezzel kapcsolatban? És még sok más.
    De amúgy a rész az hihetetlen volt ezúttal is. Imádom olvasni a törit.
    Rettenetesen nagyon várom már a folytatást.

    xxx, Jule.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon- nagyon tetszett ez a rész. Nem gondoltam volna, hogy így lesz a folytatás, de nagyon tetszik. Kíváncsian várom mi fog még történni!!

    VálaszTörlés
  5. Harry?!Erre nem számítottam...de örülök! :) Nagyon várom a kövit! :)

    VálaszTörlés
  6. Drága Macy!
    Szerintem nem mondok újat, ha most leírom, hogy: Azt a... Harry? Erre nem számítottam. És tényleg... eszembe sem jutott volna. Igazából nekem tetszett, hogy együtt vannak, viszont az egész blog kinézetéből arra utalok, hogy Malik még visszatér, nem kis bonyodalmak közepette. Nagyon édes volt ez a fejezet, olyan bájos és szerethető. Ezt az Ana-t jobban szeretem, mint a másikat :)
    Millio puszi Xx izgatottan várom, hogyan csavarod még a szálakat <33

    VálaszTörlés
  7. Nos..ez meglep..Persze nem az,hogy ...
    A rész nagyon jó lett!Imádom ahogy írsz.De nem csacsogok itt ennyit.Várom a köv fejezetét!Halálra izgalom magam addig!!!

    VálaszTörlés