Oldalak

2014. április 5., szombat

17.fejezet

Does He Know
A nőket a szerelem nemcsak érdekessé teszi, hanem meg is szépíti. A nő akkor szép igazán, ha boldog, és akkor boldog, ha érzi, hogy szeretik.”
/Rippl-Rónai József/

Tekintete meglepett volt és zavaros. Próbáltuk megfejteni egymás íriszeit, de nem ment. Mire észbe kaptam, két kar fonódott a derekam köré. Az illető hatalmas tenyereiből s egyik, apró tetoválásokkal borított csuklójából rögtön tudtam, ki ölelt magához. Szemeim automatikusan lecsukódtak, amikor Harry puha ajkai a nyakhajlatomhoz tapadtak.
- Örülök, hogy eljöttél - duruzsolta a fülembe, majd végigsimított a karomon és szembe fordított magával. Arca azonnal felderült, smaragdzöld szemei boldogan csillogtak. Megfeledkezve a helyszínről merültem el a jóképű srác orcájának feltérképezésében. Hogy lehet valaki ilyen fiatal ennyire ellenállhatatlan és sármos? - Gyönyörű vagy.
- Dehogyis - ráztam meg a fejem, mire a göndör hajú megcirógatta az arcom s megcsókolt. Mellkasunk egymásénak préselődött, karjaim a fiú dereka köré kulcsolódtak. Szívem hevesebben kezdett el verni Harry felfedezőútra induló kezeinek köszönhetően. Tenyere végigsiklott a hátamon, az oldalamon s a fenekemnél állapodott meg. Fülemben dübörgő, felhevült vérrel élveztem az énekes érintéseit és mámoros csókját. - Öhm... Azt hiszem, ezt nem itt kéne... Izé...
- Nehéz ellenállnom neked. Ez a ruha olyan, mintha rád öntötték volna. Egyszerűen tökéletes - sóhajtott fel vágyakozva, miközben egy kicsit hátrébb lépett s végigmért, tetőtől talpig. Ajkamba harapva utánoztam tettét, amit egy rekedtes kuncogással fogadott. Szemeim akaratlanul is megakadtak nem szokványos ingén. Furcsa, de mégis elegáns volt. - Édes vagy, mikor zavarba jössz és próbálod elterelni...
- M-mégis mivel? - pislogtam zavartan, tekintetemet a göndörke íriszeibe fúrva. A szürkés-zöld örvény másodpercek alatt szippantott be magával. Azonnal lehunytam a szemem s lehajtottam a fejem.
- Elkapod a tekinteted és még véletlenül sem nézel a szemembe - hosszú ujjait az állam alá csúsztatva érte el, hogy ismét felvegyük a szemkontaktust. Néhány percig szótlanul mustrálta íriszeimet, aztán egy elfojtott sóhajtást követően a számhoz hajolt s úgy kezdett el beszélni. - Tudod mik a gyengéim, amiket imádok benned? A hatalmas, ártatlan őzike szemeid és az ajkaid. Ha tehetném, mindennap s minden percben kóstolgatnám őket.
És meg is tette. Óvatosan érintette össze ajkainkat, mintha bármelyik percben elmenekülne valamelyikőnk egy újabb érzelemmel teli csók elől. A gyomrom borsó nagyságúra zsugorodott az ijedtségtől, amikor meghallottam Niall vidám hangját mellőlünk.
- Ana! Hát nekem már nem is köszönsz? - Harry belenyögött a számba, amit kuncogva fogadtam. Kissé megilletődve húzódtam el a göndörkétől s léptem oda a szőkeséghez, hogy megöleljem. Miután elhúzódtam tőle, mosolyogva Harry-re pillantott. - Miért nem szóltál, hogy ma este angyalok is lesznek itt?
- Igen, Harry... Miért nem szóltál? - jelent meg Zayn is. A levegő hirtelen megfagyott körülöttünk. A göndörke megrántotta a vállát amolyan „Ez van, ezt kell szeretni” nézéssel.
- Meglepést akartunk szerezni - szólalt meg Rosalie, aki mindeddig nem tudom, merre kóborolt. A kezében levő pohárból ítélve valószínűleg a bárpultnál ütötte el az időt. - Ne legyetek ezért mérgesek ránk vagy Harry-re.
- Egyáltalán nem vagyunk mérgesek. Csak meglepődtünk, hogy mindegyikőnknek van kísérője - mosolyodott el Liam. Zayn látványosan s hangosan felsóhajtott. - Vagyis majdnem mindegyikőnknek.
- Oké, megbeszéltük. Téma lezárva. Nem ülhetnénk le valahova? - motyogta pár perc múlva Niall. Rose azonnal egy üres, 10 személyes asztalhoz kísérte a mankójába kapaszkodó szöszit. Zayn, Louis, Eleanor, Sophia és Liam egymás mellé ült, én pedig Harry ölében kötöttem ki. - Ettől a drámázástól megéheztem. Együnk valamit...
A fiúk elmosolyodtak bandatársuk kijelentésén, aki csak megrántotta a vállát. Mivel a szőkeség elég nehézkesen tudott mozogni térdműtétjének köszönhetően, ezért Rosie hozott neki egy nagy tál harapnivalót. A nyál összefutott a számban, amikor megláttam a rántott sajtot s a zöldségsalátát.
- Éhes vagy? - suttogta fülembe kíváncsian Harry, mire aprót biccentettem. A göndörke leemelt az öléből s a svédasztalhoz sietett, ahonnan néhány percnyi szöszmötölés után egy, a Niall-hez hasonlóan megpakolt tányérral tért vissza. - Jó étvágyat!
- Köszi - mosolyogtam rá hálásan, miközben átültem az üresen levő székre. A fejemben levő lüktetés kezdett megszűnni, ahogy a tányéromról lassan, de biztosan eltűnt az étel. A többiek jókedvűen beszélgettek; Rosalie és az ír fiú megfeledkezve a külvilágról merült el a társalgásban. Aranyosak voltak együtt. Alig vettem észre, hogy Harry a combomra simította a kezét. Amikor tekintetünk találkozott, mindketten elvigyorodtunk. - Ezt miért csináltuk?
- Nem tudom - mosolya szélesebb lett, ezzel megvillantotta hófehér fogsorát s az ajkai sarkában levő gödröcskéket. Úgy nézett ki, mint egy jóllakott óvodás. Amint végeztem az evéssel, Harry felhúzott a helyemről és átkarolta a derekam. Értetlenkedve meredtem a fiúra. - Bemutatlak néhány ismerősömnek, gyere!
A kép saját és csak illusztráció!
Reagálni sem volt időm, Hazz máris bemutatott Nick Grimshaw-nak. Hihetetlen egy figura, nagyon kedves és barátságos férfi. Csakúgy, mint James Corden. Elég bizarr, mégis furcsán aranyos volt, amikor megcsókolták egymást Grimmy-vel.
- A díjátadón is ez ment, rá se ránts! - motyogta a fülembe Harry. Nick felnevetett megdöbbent arcom láttán, James viszont rögtön terelte a dolgot.
- Ne feledkezz meg a mi kis színpadi szájra puszinkról, jó? - a szemeim kis híján kiestek a helyükről. Erről egész idáig fogalmam se volt. Harry kezei ökölbe szorultak, arca eltorzult. Úgy tűnik, nem igazán akarta ezt a témát feszegetni. Biztosan meg van rá az oka. - Oké... Tisztában vagyok vele, hogy csak a csókkamera miatt csináltuk...
- Akkor miért kell felhozni? Még ha jelentene is ez a „csók” - macskakörmözött a levegőben a göndör hajú fiú - valamit, de nem...!
- Nyugodj meg, Harry... - sosem láttam még mérgesnek, ezért féltem egy kicsit. Smaragdzöld íriszeit az enyémekbe fúrva felsóhajtott és egy apró csókot lehelt ajkaimra.
- Nyugodt vagyok - motyogta alsó ajkamba, amitől megremegtem. Jólesett a közelsége, nagyon is.
Az este további részében csatlakoztunk a többiekhez s megünnepeltük a One Direction sikerét. Louis büszkén tartotta a kezében a díjat, miközben Liam amolyan köszönő beszédet mondott el... Vagyis szeretett volna, hogy a nyelve nem akadt volna össze, mivel kissé felöntött a garatra. Bevallom, Rosalie és én is legurítottunk néhány alkohollal megbolondított, finom és gyümölcsös koktélt. De mindezt csak és kizárólag az ünneplés miatt.
- Táncolunk? - összerezzentem a kellemesen mély baritontól, mely közvetlen a hátam mögül érkezett. Kíváncsian fordultam szembe Zayn-nel. Úgy tudtam, utál és nem is tud táncolni. - Nyugi, nem mászok rád. Tiszteletben tartom a kapcsolatotokat Harry-vel.
- Ez esetben... Menjünk - fogadtam el végül ajánlatát. Harry éppen a nővérével volt, így esélyem se volt arra, hogy elkerüljem az érintkezést vagyis a beszélgetést a pakisztáni énekessel. Önzőnek tartottam volna magam, ha rámászok Gemma előtt az öccsére.
A véremben őrült módjára kezdett el száguldani az adrenalin, amikor Zayn lazán a csípőm köré fonta karjait s rám mosolygott. Ez a mosoly rendkívül hamis volt. Mintha némi gúnyt, fájdalmat s düht véltem volna leolvasni eme kis mimikából. Bugyuta ötlettől vezérelve az engem ölelő fiú vállára hajtottam a fejem, majd halkan dúdolni kezdtem az éppen szóló dalt.
- Hiányzott már ez... Nagyon - sóhajtott fel szomorúan a fiú, mire felkaptam a fejem. Szemei bűntudattól csillogtak. Ó, azok a gyönyörű, csokoládébarna íriszek... - Be kell vallanom valamit, itt és most.
- Ez rosszul kezdődik - nyögtem ki meggondolatlanul, majd a szám elé kaptam a kezem. Nem sokáig voltam így, mert Zayn megfogta a kezem s összekulcsolta ujjainkat. A keze pontosan az enyémbe illett.
- Tudom, rendkívül önző vagyok... De undorral tölt el a gondolat, hogy Harry meg te együtt vagytok - az utolsó három szót elhaló hangon mondta. Frissen borotvált arca savanyú maszkot öltött, ahogy egy pillanatra a bárpultnál beszélgető Harry-re nézett. Amikor ismét nekem szentelte figyelmét, mondanivalóját tovább tetőzte. Kezemet már-már görcsösen szorította. - Ú-úgy érzem, küzdenem kell érted.

Sziasztok!
Óriási bocsánatkéréssel tartozom, amiért nem az ígért napon hoztam a folytatást, de nem volt elég ihletem :/ De most itt van, frissen és ropogósan :) Az eddigiekhez képest - mondhatni - elég laza héten vagyok túl, a jövő hetem viszont kemény dió lesz :3 Témazáró témazáró hátán... Nem is megyek bele, mert fárasztó még beszélni is róla... :P Köszönöm az előző fejezethez érkezett 6 kommentárt - Bartók Timi, Jule B., Headley, Boros Anna, Angel és szerecsendio ♥ -, a 23 pipát, illetve a 33.000 megtekintést és a 90! feliratkozót ♥! Csodálatosak vagytok, nagyon de nagyon hálás vagyok nektek! :D Remélem, ez a rövidke kis fejezet is elnyeri majd tetszéseteket, illetve az új kinézet! :) Én imádom, Briana nagyszerű munkát végzett! *taps* Ennyi lettem volna így a hónap elejére, további szép hétvégét s kitartást kívánok mindenkinek! Nemsokára itt a szünet, addig is erőt, egészséget! Pusszpáá evribádii,
Macy

10 megjegyzés:

  1. Drága Macy!♥

    Végre sikerült behoznom a lemaradásom, így most itt szépen ki is fejtem a véleményem. Szóval gondoltam, hogy nem lesz olyan egyszerű ez az egész helyzet - mármint Ana és Zayn - aztán jött a csavar és hirtelen képbe került Harry, nem is akárhogy. Sokáig gondolkoztam, hogy számomra milyen is ez a helyzet, és végül arra jutottam, hogy ők is összeillenek, bár közel sem annyira, mint Zaynnel, így én neki szurkolok már ha szabad ilyet mondani. Nagyon kíváncsi voltam milyen is lesz a díjátadó, hisz Anának nem csak a pakisztáni fiúval kellett újra találkoznia, hanem a nyilvánosság előtt is vállalták a kapcsolatukat Harryvel.
    Faltam a sorokat, és alig várom a folytatást, mert fogalmam sincs mi fog kisülni ebből. Bár én azt hittem, hogy lesz valami kellemetlen szituáció a viszontlátásból kifolyólag, de ez még jobban tetszik. Zayn végre nem töketlenkedik, és férfi módjára viselkedik. Hajrá!

    Kíváncsian várom a folytatást Drága! ♥♥

    Puszi Cassy

    VálaszTörlés
  2. Csak így tovább! Nagyon jó lett! A végén elérzékenyültem. Szegény ZAYN! Remélem visszakapja Ana-t :) Bár... nem tudom

    VálaszTörlés
  3. szia, díj nálam :) http://throughtthedarkonedirection.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  4. Te szent jó ég! A szivem is megállt. Annyira össze vagyok zavarodva... Nem tudom, hogy meylik pár cukibb és jobb együtt. Ana Harryvel nagyon cuki és annyira jók együtt. Harry odavan érte és... és hihetetlenül édesen bánik vele.
    Zaynről már nem is tudom, mit mondjak... De azt hiszem Harrynek szurkolok, az állás 40-60% Harry javára. :D
    Ez a rész pedig hihetetlenül jó volt. Az első felében, de mindenhol, ahol szerepelt Harry, elolvadtam. Hogyan lehet ennyire imádnivaló?
    Amint tudod hozd az új részt. xx
    Sok kitartást a jövőhéthez. :)

    Jule B.

    VálaszTörlés
  5. Kezdek elpuhulni...De nem bánom ha ezt olvasom!Maj delolvadtam Zayn mondandóján.Imádom!!!!
    Siess a kövivel!

    VálaszTörlés
  6. Megmondom őszintém. Soha nem gondoltam, hogy így megcsavarod a történetet. A másik az, hogy én nem szeretem a One Direction-t, DE ez a történet nagyonis megfogott. Szóval nagyon szépen kérlek ne hagyd abba (szerintem nem is akartad abba hagyni). Csak így tovább várom a következőt!
    És még csak annyitt, hogy eddig senki sem tudta megszerettetni velem a One Direction-t, de Te lenyűgöztél.

    VálaszTörlés
  7. Remélem össze jönnek! Jó persze aranyosak Harryvel de valahogy mégis olyan érzésem van h Zaynnel összetartoznak! Nagyon várom a következőt! :)

    VálaszTörlés
  8. Drága Macy!
    Most komolyan? :O Nem akarom elhinni, hogy így lett vége! Gondoltam, hogy Zayn ismételten fel fog bukkanni, de hogy így s ilyen elhatározással... nos, ez meg sem fordult a fejemben, amikor elkezdtem olvasni a részt, hiszen a titokzatos fiú mégiscsak Harry lett.
    Nagyon szeretem ezt a történetet, annak ellenére is, hogy Harrynek szurkolok, s tudom, hogy nem ez lesz a vége. Várom a folytatást, sok sikert a dolgozataidhoz <3
    Millio puszi Xx

    VálaszTörlés
  9. Nem hiszem el hogy itt hagytad abba ez ember kínzás most ez mért kellett meg öl a kíváncsiság hogy mi lesz benne!Alig várom a kövit! :D

    VálaszTörlés
  10. Ja és ne haragudj hogy az előzőhőz nem írtam csak nem voltam gép közelbe és telefonról meg nem tudtam írni,de telefonról követem az eseményeket! :D

    VálaszTörlés