Oldalak

2014. június 27., péntek

22.fejezet

Apologize ft. OneRepublic
„Legyen szíved, mely sohasem válik kővé, legyen kedved, mely sosem gyullad haragra, és legyen érintésed, mely sosem bántalmaz.”
/Charles Dickens/


Dühtől vékony vonallá préselt ajkakkal meredtem a zárt ajtóra. Ökölbe szorított kezekkel kezdtem el ütlegelni a hangszigetelt nyílászárót, egyszer-kétszer bele is rúgtam.
- Ezzel nem megyünk semmire, Anastasia - sóhajtott fel a hátam mögül Harry, miközben elrakta telefonját a zsebébe. Néhány percig szótlanul meredt rám, mutatóujjával az alsó ajkát ütögetve. - Csoda lenne, ha ezt meghallotta volna bárki is.
- Én legalább tettem valamit azért, hogy kijussunk innen és nem a telefonommal játszottam mindez idáig - fordultam teljesen felé összevont szemöldökkel. Védekezően maga elé emelte kezeit s megforgatta szemeit. - Látod, milyen cinikus vagy?
- Csak azt ne mond, hogy Louis miattam zárt be minket - mormolta rekedtesen, majd beleivott a dohányzóasztalon pihenő ásványvizes üvegbe. Nyugtalanul felsóhajtottam, aztán erőtlenül beleütöttem az ajtóba s annak mentén lecsúsztam a földre. Lábaimat felhúztam a mellkasomig, fejemet pedig a térdemre hajtva lehunytam szemeimet. A szoba nyomasztó csendje még nyugtalanabbá tett és ezt szerintem Harry is érezte. - Kicsinálom Tomlinson-t, ha kijutunk innen.
- Milyen harcias lettél hirtelen - horkantottam fel, de nem néztem az énekesre. Rengeteg kérdés cikázott a fejemben, egyet-kettőt szívesen fel tettem volna neki. - Biztosan nem miattad kerültünk ilyen helyzetbe? Esetleg az meg sem fordult a fejedben, hogy feltűnt a srácoknak a távolságtartásod? Pár hónappal ezelőtt még minden rendben volt köztünk, most pedig... Úgy viselkedtünk a másikkal, mint két idegen.
- Miért akarja azt mindenki, hogy én kezdeményezzek? Felhívhattál volna, ha olyan nagyon beszélni akartál velem - mordult rám, mint valami láncos kutya. Meghökkenve s pislogva néztem fel a göndör hajú srácra. Kerülte tekintetem, a dohányzóasztalt tüntette ki figyelmével. - Mondjuk mit is vártam?! Titkoltad előlem, hogy viszonyod volt a legjobb barátommal, akinek ráadásul gyűrűs menyasszonya van.
- Igen, mielőtt megismertelek volna - nyögtem fel hisztérikusan és a fülem mögé tűrtem egy kósza tincset. - Az érzéseim ellen én sem tudtam mit tenni. Zayn belém szeretett és ez fordítva sem volt másképp.
- Ó, hogy ez milyen romantikus... Na, és mond csak: Még mindig szerelmes vagy Malik-ba? Őszintén válaszolj! - ezúttal rám nézett, smaragdzöld íriszei kérdően csillogtak. Gondolkodás nélkül megráztam a fejem, mire Harry gúnyosan elmosolyodott. - A szemeid mást mondanak.
Azon nyomban lesütöttem őket. A Göndörke felnevetett, majd odajött hozzám és leguggolt elém. Az államnál fogva felemelte kobakom s végigsimítva alsó ajkamon felsóhajtott.
- Egy módon cáfolhatod, hogy a tekinteted netalántán hazudott - hajolt a számhoz; azonnal megcsapott férfias kölnije, némi izzadtsággal és mentolos rágógumival kevert egyvelege. Észrevétlenül beszippantottam eme illatkombinációt s pilláimat lehunyva a fiú szájára tapasztottam az enyémet. Alsó ajkam megnyalva könyörgött bejutásért, amit azonnal meg is kapott tőlem. Megpróbáltam belesűríteni az érzéseimet a csókba, ami azt hiszem, sikerült is. Harry lihegve döntötte homlokát az enyémnek. - Meggyőztél.

~~

Órák teltek el a bezárásunk óta, már sötét volt odakint. Az elején mindketten a pokolra kívántunk a legidősebb, de leggyerekesebb bandatagot, most pedig valahogy örültünk a helyzetnek. Megbeszéltünk mindent, amit eddig a szőnyeg alá rejtettünk a saját hülyeségeink miatt. Úgy gondoltam, beavatom Harry-t abba az aprócska részletbe is, hogy miért is félek annyira az érintésektől.
- Ha már benne vagyunk az őszinteségi rohamban, van még egy dolog, amit szeretnék elmondani - kezdtem bele nyögvenyelősen. Haz mosolyogva bólintott egyet s megcirógatta a kézfejem. - Biztosan észrevetted nemegyszer, hogy félek az érintéstől. Főleg, ha a mellem környékéről van szó vagy az egyéb erogén területekről. Nos, ennek nyomos oka van.
- Látom, hogy nehezedre esik erről beszélni. Biztos, hogy most akarod elmesélni? - kérdezte aggodalmasan, én pedig szorosan lehunyt szemmel biccentettem egyet.
- 3 évvel ezelőtt történt minden. A volt barátom le akart fektetni, de én még nem álltam rá készen... Mivel náluk voltunk és csak mi ketten a házban, így feleslegesen kiabáltam volna segítségért. Zokogva ellenkeztem, a srác viszont akaratos és elszánt volt. Elővett egy bicskát meg egy bilincset. Az ágyra nyomva odabilincselt az egyik lábhoz, a késsel pedig apró hegeket vájt a bőrömbe... Főként a melltartóm és a bugyim környékén. Miután meztelenre vetkőztetett vagyis levagdosta rólam a ruháimat, megpofozott és megerőszakolt... Közben a nyakam harapdálta. Egy-egy harapás olyan mélyre sikeredett, hogy kisercent a vérem is - Harry hüvelyujja lassan törölte le arcomon végigcikázó, eddig észre sem vett könnyeimet. A táskámból kivettem egy papír zsebkendőt s letöröltem elkenődött szemfestékem. Néhány percet adtam az énekesnek, hogy valamelyest leülepedjen számára az újonnan jött információözön. - Így tehát azt hiszem, érthető, hogy... Hogy nem voltam úgy azóta senkivel sem.
- P-persze - bólogatott hevesen Haz, majd nyomott az arcomra egy puszit és szorosan magához ölelt. Arcomat a mellkasába fúrva karoltam át a derekát. Az engem dédelgető fiú a hátam simogatta és egy-egy puszit is lehelt a hajamba. - Irigylem a bátorságod és a bizalmad. Köszönöm, hogy mindezt megosztottad velem.
- Egyszer úgyis megtudtad volna Rose-tól vagy mondjuk anyától. Jut eszembe, fel kellene őt hívnom - nyúltam ismét a táskámért, amiből kivettem a telefonom és tárcsáztam is az említettet. Miközben beszélgettünk egy kis ideig, Harry úgy helyezkedett a kanapén, hogy az ölébe feküdhessek. A hasam cirógatta ruhán keresztül s a hajamba fúrta orrát, ami kuncogásra késztetett. Lefogva a készülék mikrofonos részét fordítottam a fejemet úgy, hogy láthassam a fiú arcát. Ajkain levakarhatatlan vigyor üldögélt, azokkal az édes gödröcskékkel együtt. - Hagyd abba, legalább addig, míg telefonálok...
- Oké - suttogta fülembe ártatlanul, majd belepuszilt a nyakhajlatomba és megtámasztotta állát a vállamon. Amikor ledobtam a telefont az dohányzóasztalra, kopogásra kaptunk fel a fejünket. - Ki az?
- Tudtam-tudtam-tudtam! Többször kellene ilyet alkalmaznom - tapsikolt fülig érő vigyorral az arcán Louis, mikor benyitott a szobába. Már éppen odaakartam menni hozzá, de Harry lefogott. - Jaj, gyerekeim... Tomlinson bácsi most nagyon örül nektek!
- Mi is örülünk neked. Ha most megbocsátasz - kapott fel az ölébe a Göndörke, amitől egy halk sikoly szökött ki a számon. A táskám, illetve Harry nyakát szorongatva vártam, hogy a lábam végre talajt érjen. Louis meglepett fejjel jött a hátunk mögött. A fekete Range Rover mellett Rosalie és a húgom várakozott, egy-egy rejtélyes mosollyal az arcukon. Amint a lábaim stabil talajt értek, kérdőre vontam a lányokat. - Csak azt ne mondjátok, hogy a ti kezetek is benne volt ebbe a „Zárjuk össze Harry-t és Ana-t” dologban?
- De - bólintott kuncogva Rosalie, majd átkarolta a húgom nyakát s a fejével maguk felé bökött, hogy menjek oda én is. Kaptam egy hatalmas ölelést, Harry pedig egy „Vigyázz a legjobb barátnőmre és nővéremre!” felszólítást. Mielőtt beültünk volna a Rover-be, Rose a fülemhez hajolt. - Szereted Harry-t?

Sziasztok!
Izgultam, hogy feltudom-e tenni az adott időpontban vagy csúsztatni kell... Körülbelül egy hete vagy kettő, hogy a gépem beadta az unalmast és a tegnap délutánig kölcsöngépen intéztem a dolgaimat :3 A folytatás viszont már fejben nagyjából megvolt, így csak ki kellett dolgozom és meg kellett írnom :D Köszönöm az előző fejezethez érkezett 8 kommentárt - Amelia S., Bridgit Malik, Angel, Álmodozó:), Jule B., Bartók Timi, szerecsendio és Diana: üdv újra itt, Shawty ♥ :3 Várom a leveled :) -, a 25 pipát és a 48.000 megtekintést ♥! Meg sem merem kérdezni, hogy miért iratkoztak le 2-n is, valószínűleg a késések meg a várakozás az oka, vagy egész egyszerűen megunták a történetet :3 Értem én és nem haragszom meg ;) Innen s tova 8 fejezet van még hátra és ezt a történetem szeretném még a nyáron befejezni :) Nem akarom húzni-halasztani :3 Sajnálom, de ott vannak a másik blogok meg a suli, szóval... :) De még ne kezdjünk el búcsúzkodni! :) Csak most, így este :P További szép estét és kellemes hétvégét kívánok ♥! Pusszpáá evribádii,
Macy

10 megjegyzés:

  1. Én vagyok az első komizó? Király...
    A fejezet nagyon tetszik! És kíváncsi vagyok miért írtad azt a végére, amit.
    Csak nyolc rész lesz még? Hát...Nem baj. Én azokat is élvezettel fogom olvasni!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon nagyon nagyon jó rész lett!
    Egyszerűen imádtam !
    (Bartók Timi voltam, csak megváltoztattam a nevem)

    VálaszTörlés
  3. Hello!

    Már nagyon vártam áma folytatást. :)
    Nem tudom, mi a szándékod, kivel marad a végén Ana. Egy azonban biztos, Harry-nek szurkolok. C:
    Ana meggyőzte, Harry-t arról, már nem szereti Zaynt. Innen nézve pedig Rose kérdése nagyon is aktuálissá válik. A bizalmát bebizonyította, szóval reménykedem benne, hogy a válasz igen lesz. :D
    Rettenetesen várom a folytatást. C:
    Addig is minden jót!xx

    Jule B.

    VálaszTörlés
  4. Szia! Vár egy kis meglepetés a blogomon --> http://plume-tollpihe.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  5. Drága Macy!
    Hmm, örülök, hogy Harry és Ana megbeszélték a dolgokat, de az a bizonyos csillogás a lány szemében, amiből Harry arra következtetett, hogy még mindig Malik miatt dobban hevesebben a lány szíve.... aggasztó. Vagy ezzel csak én vagyok így? Kíváncsi vagyok, mi lesz a folytatásban, hogy mit válaszol arra a bizonyos, Szereted? kérdésre. Kellemes nyarat <3
    Millio puszi xx

    VálaszTörlés
  6. Drága Macy!

    Nem olyan rég találtam rá a blogodra....és egyszerűen FANTASZTIKUS. Minden szempontból. Csodásan fogalmazol és történeted is proffeszinális. (Mint egy haj festék reklám :D ...és bocsi ha rosszul írtam le.) :D Nagyon várom a következő részt és azt is, hogy ki lesz végén a befutó. Őszintén szólva nem is tudom kinek szurkoljak.... nem tudok választani közölük. Annyi biztos a csaj piszok mázlista. ;)
    Jó pihenést és sok-sok puszi küld:

    Chixi ♡♡♡

    VálaszTörlés
  7. Nagyon nagyon jó lett a rész!Mondjuk én reménykedek benne hogy azért mégis csak Zayn mellett lesz!De én is olyan hülyéket mondok jó hogy mellette lesz hisz ez egy Zayn-es blog!Ne haragudj csak beteg vagyok és nem úgy fog az agyam ahogy kéne!Ez az egyik kedvenc blogom! Alig várom a kövit! :D

    ui:Most vettem észre hogy nem tudok belépni a You are my Shawty blogodba,mikor meglátam majd nem elsírtam maga mert ez a kedvenc Justin Bieber-es blogom! :'(

    VálaszTörlés
  8. Drága Shawty!♥
    Elképesztettél. Leesett az állam, szó szerint. Ahogy olvastam a sorokat jöttek a meglepetések. Le vagyok még mindig döbbenve, ne haragudj, ha össze-visszaságokat beszélek.
    Azt hittem Harry és Ana összezárásából semmi jó nem fog kisülni, de ha úgy nézzük, tévedtem. Bár én jobban szeretem a Zayn-Ana párost, aranyosak voltak :D Az kicsit fura volt, hogy Ana megcsókolta a göndörkét, amikor még Harry is megjegyezte, hogy látta a szemében hogy szereti még Zaynt. A szem a lélek tükre, és félek, hogy tényleg inkább szereti Zaynt és ismét balhé lesz a két fiú között.
    Ami Anával történt…eléggé lesokkolt. Jól kitaláltad az egészet, becsülöm a lányba, hogy ilyen erős maradt és ezek után is képes férfiak közelébe menni, én biztos képtelen lennék utcára menni.
    Egy szó, mint száz imádtam, sokkolt, tele volt meglepetésekkel, szerintem az eddigi legjobb fejezet volt a You belong with me életében.
    További szép napot, ma megpróbálom az e-mailt is elküldeni neked!♥
    Love, Diana

    VálaszTörlés
  9. Wáaáá*_* Nagyon jó volt!:DDD Végre újra összejöttek, Harryvel:$ Minél hamarabb hozd a kövi részt!*_*

    VálaszTörlés
  10. Kedves Macy!
    Nem rég találtam erre a blogra, és nagyon, nagyon megtetszett! Tudd meg, hogy ez az egyik kedvenc blogom! Egy kicsit aggasztott Harry-Ana kapcsolata, nekem nem tetszik ez a Harry (ebben a blogban, hiszen ő is tök cuki a valóságban... jól van itt is xDD de mégsem kedvelem ebben a blogban, hisz én Zayn párti vagyok *-*) és nagyon elszomorodtam, hogy Ana összejött Harryvel :( . Nagyon de nagyon remélem, hogy Ana összejön Zaynnel, nem pedig Harryvel :p és szerintem nagy kár, hogy nem lesz masodik évad :/ de megértelek :)
    Nagyon ügyesen fogalmazol, szinte irigylésre méltó a fogalmazásod *-*
    Várom, hogy ki tedd a következő részt, kérlek tedd ki, kérlek szépen! *KUTYA-SZEMEK*

    VálaszTörlés