Oldalak

2014. augusztus 16., szombat

26.fejezet

Sziasztok!
Meg is hoztam a folytatást, egy nap késéssel :) Köszönöm az előző fejezethez érkezett 10 kommentárt - Helena Z., Petra, Névtelen, Diana, Juhász Kata, Angel, szerencsendio: Köszönöm, hogy őszinte voltál. Így utólag tényleg sok benne a véletlen egybeesés és talán Ana viselkedése is furcsa volt a múltját tekintve... Mégis hálás vagyok neked azért, hogy ezek ellenére is írtál nekem <3, Timii1D, Little Mix and 1D forever és Névtelen ♥ -, a 22 pipát, az 59.000 megtekintést és a 109! feliratkozót ♥! Míg el nem felejtem, elindult a szavazás a Csak egy kritika, tőlem neked című blogon... Szeretném, ha szavaznátok... Már akinek számít valamit a történet :3 Tudom, rajtam kívül rengeteg tehetséges(ebb) bloggerina is van, mégis örülnék a voksoknak :D A visszaszámláló pedig innentől kezdve elindult... 4 fejezet és vége a történetnek :3 Nem idegesítek és szomorítok el senkit; jó olvasást, további szép estét és kellemes hétvégét kívánok mindenkinek ♥! Kattintsatok ide! :D Meg lehet kövezni a függővégért is! ;) Pusszpáá evribádii,
Macy


Behind These Hazel Eyes
„Két kis érzelmet sok kilométerrel elválasztani egymástól, olykor elegendő arra, hogy nagy szerelmet hozzon létre.”
/Rey/


Hátamra fordulva nyitottam ki szemeimet; orromba akaratlanul is a juharszirup jellegzetes illata s a frissen lefőtt kávé erőteljes aromája kúszott be. Összevont szemöldökkel sandítottam a mellettem ülő énekesre, aki mosolyogva figyelte minden mozdulatom. A takarón egy nagy tálca pihent, melynek tartalma láttán összefutott a nyál a számban. Kissé még fáradtan és kábán ülőhelyzetbe tornáztam magam, majd úgy igazgattam a fehér lepedőszerűséget, hogy takarja mellkasom.
- Jó reggelt, Anastasia! - cirógatta meg arcom Zayn, aztán megcsókolt. Lustán viszonoztam s beletúrtam hajába.
- Neked is - tűrtem fülem mögé egy kócos tincset, miközben mohón végigmértem a fiút. Mindössze egy bokszer takarta tökéletes testét. Tekintetem akaratlanul is megakadt a nyakhajlatán, melyen egy jókora lila folt virított. Arcom lángolt a szégyentől. - Ne-ne haragudj...
- Miért is? - vonta fel szemöldökét, én pedig a nyakára levő foltra mutattam. Ajkain levakarhatatlan vigyor terült szét. - Ó, hogy ez!? Felesleges aggódnod! Én kifejezetten élveztem, hogy ilyen... Vad voltál. Majd kérek valakitől egy kis alapozót és gond egy szál se.
- Még szerencse, hogy máshol nem haraptalak meg ennyire - motyogtam a gőzölgő kávéval szemezve. Zayn az állam alá nyúlva felemelte a fejem s egy puszit lehelt a szám sarkába. Pilláim azonnal lecsukódtak, ahogy a fiú ajka a kulcscsontom érintette. Mindketten összerezzentünk, mikor megcsörrent a telefonom. A kijelzőn Rosalie neve villogott. - Ezt fel kell vegyem...
- Engem nem zavar - mormolta bőrömbe, majd a fülem mögötti részt kezdte el szívni. Felnyögtem a jóleső érzéstől s alsó ajkamba harapva fogadtam legjobb barátnőm hívását.
- Megígérted, hogy felhívsz este! El se tudod hinni, mennyire aggódtam... Azt hittem, valami baj történt veletek! - a francba! Az utazás előtt Rose a lelkemre kötötte, ha ideérünk, mindenképp értesítsem. Ehelyett a szüleimmel és Zayn-nel tengettem el az időt. - Ana, vonalban vagy?!
- Itt vagyok. Sajnálom, hogy nem hívtalak tegnap. Csak nagyon elfáradtam és a vacsora után le is feküdtem aludni - nagy erőfeszítés kellett, hogy ne nyögjek bele a készülékbe. A fekete hajú énekes benyúlt a takaró alá és masszírozni kezdte a melleimet. Egyik kezemet a mellkasára simítottam s körmeimmel végigszántottam tetoválásokkal borított bőrén. Halkan felkuncogott és tovább kínzott. - Képzeld, a Hiltonban szálltunk meg. Kisebb sokkot kaptam, mikor apu leparkolt előtte.
- A csomagjaimért nem londiner jött volna, hanem egy mentőosztag - elmosolyodtam Rosie válaszán. Mondjuk kicsit meglepett, hiszen ő már szállt meg ebben a hotelben. - Mesélj, milyen arra a pasifelhozatal?
- Nem igazán nézelődtem még. Viszont a tengerpart és a környéke gyönyörű. Talán este tudok többet elmondani a felhozatalról, mert nemsokára indulunk a városnézésre. Anyáék mindenképp fel akarnak menni a toronyba, de én még mindig ellenkezem ez ellen az ötlet ellen - szaggatottan vettem a levegőt s mondandóm közben bele-beleharaptam alsó ajkamba. Zayn keze egyre lejjebb siklott, fogai közé véve egyik mellbimbóm. - M-most le kell tennem. Este hívlak... Ha mégis elfelejteném, küldj egy üzenetet vagy csörgess meg!
- Oké. Érezd jól magad! - s bontottuk a vonalat. Nyöszörögve az éjjeliszekrényre dobtam a telefont és beletúrtam a hajamba.
Zayn alsó ajkát megnyalva szakadt el feszítő bimbómtól, majd a fülcimpámba harapva felszúrt a villára egy falat palacsintát és a számhoz emelte. Csillogó tekintettel etetett, közben néhány falatot Ő is eltüntetett a tányérról. Miután megittuk a kávénkat, jóllakottan visszazuhantunk a párnák közé. 
- Szerintem még a szüleid és a srácok is húzzák még a lóbőrt - nézett az órára, ami fél hetet mutatott. Rosalie ilyenkor még aludni szokott, most mégis felkelt csak azért, hogy felhívjon. Nála kedvesebb és figyelmesebb legjobb barátnőt, fogadott testvért nem is tudnék elképzelni. Gondolataimból a rólam hirtelen lekerülő takaró s Zayn felfedezőútra induló keze zökkentett ki. - Mit szólnál, hogy csinálnék egy forró fürdőt és elmerülnénk benne?
- Remek ötlet - fordítottam felé fejem és egy csókot nyomtam borostás arcára. Már éppen bementünk volna a fürdőszobába, amikor kopogtattak. Kétségbeesetten néztem Zayn-re. Most fogunk lebukni! - Menj be a fürdőbe! Később én is csatlakozom hozzád...
Vigyorogva bólintott, én pedig magamra kaptam egy köntöst és ajtót nyitottam. Egyetlen húgom mosolygott rám felöltözve, üdén és frissen. 
- Egy óra múlva indulunk, addig öltözz fel! A hallban találkozunk! - mondta a betanultnak tűnt szöveget, mire biccentettem egyet s becsuktam a sötétbarna mahagónit. Egy sóhajtást követően benyitottam a fürdőbe és megváltam a köntöstől. 
- Sophie volt, igaz? - hümmögtem Zayn kérdésére, miközben beültem hozzá a kádba. Karjait a derekam köré fonva húzott a mellkasára és arcát a hajamba fúrta. - Lazulj el, Ana! Érzem a tartásodon, hogy feszült vagy...
- Állandóan csak az jár a fejemben, ki és mikor fog minket lebuktatni... Szeretek veled lenni, de így titokban nagyon veszélyes - suttogtam a fiú karján levő tetoválások körvonalain végighúzva mutatóujjam. - Nem azt mondom, hogy szakíts Perrie-vel és vállald fel a kapcsolatunk... Szó nincs erről! Választás elé sem állítalak, de ezt nem sokáig játszhatjuk.
- Tudom. Éppen ezért találkozom a próba után Pez-el és tisztázom vele a dolgokat - a levegő a tüdőmbe szorult s az ütő is megállt bennem egy pillanatra. - Tegnap délelőtt felhívtam, hogyha eltud szabadulni a stúdióból, akkor utazzon ide, mert nem telefontéma, amit mondani akarok neki.
- Ennyi? Meg sem kérdezte, mi olyan fontos? - fordítottam úgy a fejem, hogy láthassam arcát. Megrázta a fejét és felsóhajtott. - Nem hiszem el, hogy így akarsz véget vetni a kapcsolatotoknak...
- Tisztában vagyok vele, hogy kegyetlen és pofátlan ez az egész. De nem tudnék tovább úgy élni Perrie-vel, hogy csak barátként tekintek rá - megdöbbentem. Múlt hónapban még arról cikkeztek a lapok és a bennük levő képek is arról árulkodtak, minden rendben közöttük. Úgy tűnik, a látszat néha csal. - Tudom, már régóta húzom-halasztom a dolgot. Most viszont elég erősnek érzem magam ahhoz, hogy tisztázzam a menyasszonyommal a kialakult helyzetet. Bízom benne, hogy megérti a döntésem.
Egy szó sem jött ki a számon. Egyszerűen felfoghatatlan számomra, hogy Zayn csak úgy eldobna 2 évet a semmibe. Mindezt egy olyan jelentéktelen kis csitriért, mint amilyen én vagyok.

~~

Felsőm ujját gyűrögetve bámultam kifelé a CN Tower kávézójának ablakán. Egész városnézés alatt csak a reggel történeteken kattogott az agyam, miközben próbáltam nem elaludni. Próbáltam a városra koncentrálni, ami nem igazán ment. Bele sem mertem gondolni abba, hogy Zayn finoman tálalja a témát Perrie-nek, aki kiakad s botrányt csinál. Az utóbbit igazából nem nézném ki a lányból, de abban biztos vagyok, hogy a táskája mélyén ott lapul majd egy vízálló szempillaspirál meg egy kötegnyi zsebkendő. 
- Kicsim, olyan csendes vagy. Mi a baj? - simította vállamra kezét apa, miközben leültünk az egyik kanapéra. Megráztam a fejem s hamiskásan rámosolyogtam a férfira. - Engem nem tudsz átverni... De ha tényleg nem szeretnél beszélgetni róla, nem nyaggatlak.
- Csak fáradt vagyok - mondtam megrántva a vállam. Apu megértően bólintott s egy puszit lehelt a fejem búbjára, miközben a vállára hajtottam a fejem. - Hol vannak anyáék?
- Sophie képeket akart csinálni, anyád pedig vele maradt. Engem küldtek, hogy megnézzelek. Tudod, hogy milyenek... Aggodalmaskodnak, totál feleslegesen. De azt hiszem, nem mondok újat - megmosolyogtatott a gesztus. Szótlanul ültünk tovább. Egyre laposabbakat pislogtam, képes lettem volna elaludni, ha apa nem kelt fel. - Visszavigyelek a hotelbe? Szeretnél lepihenni?
- Nem lenne gond? - suttogtam egy ásítást elnyomva. Apu megrázta a fejét és már készült volna felállni, de visszarántottam. Értetlenkedve húzta össze szemöldökét. - Várjuk meg anyáékat, jó?
Az említettek levakarhatatlan mosollyal az arcukon jöttek oda hozzánk. A mellettem ülő férfi beavatta őket tervébe, miszerint visszavisz engem a hotelbe. Anya rögtön a homlokomhoz nyomta tenyerét, nem vagyok-e lázas esetleg. 
A közel fél órás úton sikerült elaludnom; Sophie rázogatta a vállam, mikor apa leparkolt a szálláshelyünknél. Alig akartam kiszállni a kocsiból. 
- Ha bármi baj lenne, azonnal hívj fel! - fáradtan biccentettem egyet, miközben a vállamra dobtam a hátizsákom s intettem egyet szüleimnek és a húgomnak.
Unottan túrtam bele a táskám egyik rekeszébe, amiben a lakosztály mágneses kártyája kapott helyet. Meg sem lepődtem azon, hogy az ajtó résnyire nyitva volt már. Zayn az ágyon feküdt; lábait keresztbe rakva, kezeit a feje alatt összekulcsolva. Most először fordult meg a fejemben, hogyan jutott be a szobába. Talán megérte a portást vagy a szobaszervizt?
- Legközelebb kísérővel jövök. Sosem tudhatom, hogy nem-e egy rabló jött be ide vagy csak egy jóképű, aranytorkú rosszfiú - hangomra felkapta a fejét, száját pedig féloldalas mosolyra húzta. Táskámat ledobtam az egyik székre, lerúgtam a cipőimet s odamásztam a fiú mellé. Mielőtt elaludtam volna, halkan megszólaltam. - Hogy ment a „megbeszélés”?  

7 megjegyzés:

  1. Drága Kincsem!! <3

    Tőlem már facebookon megkaptad a véleményt "nem bírok várni addig", de itt is leírom neked hogy imádom és tűkön ülve várom az új részt.

    Imádlak <3

    VálaszTörlés
  2. Hello!

    Húha! Harry párti voltam, de azt hiszem meg tudok békélni Zayn-vel, ha végre tisztázza a kapcsolatukat. Mindketten megérdemlik, hogy boldogok legyenek.
    Amúgy ebben a részben Zayn hihetetlenül cuki volt. Még irigyeltem is Ana-t a bánásmód miatt, melyben részesült.
    Nagyon várom már a folytatást.

    Puszi: Jule B.

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Nos...ITT ABBAHAGYNI? Szépen megvárod míg belelkesedünk,aztán huss! Vége. De azért még imádtam. Annyiszor elmondtam már,hogy oda vagyok a történetért,de nem baj,mert ha kell ezerszer elmondom még. Várom nagyon a következőt. Vajon Perrie hogy fogadta? Lebuknak? Majd meglátjuk. Siess!!!

    VálaszTörlés
  4. Áááá a legjobb résznél abbahagyni??? Nagyon nagyon nagyon jó let:)) Várom a kövit.:D

    VálaszTörlés
  5. Drága Mace!♥
    Kicsit valósághűbbnek éreztem ezt a fejezetet, mint az előzőt, emiatt picit jobban is tetszett :D Hihetetlen, hogy az édes hangulatból egy mondattal a végére feszültséget és izgalmat keltettél. Kíváncsi vagyok, hogy ment Zayn és Perrie megbeszélése, ám valamiért azt érzem, hogy Perrie nem fogja egykönnyen elengedni Zaynt. De Anának igaza van, ezt a kapcsolatot nem lehet titokban folytatni, hiszen ki tudja mi lesz, ha lebuknak..
    Eléggé felcsigáztál, alig várom a folytatást. További szép nyarat és jó szünetet Shawtym♥
    Love, Diana

    VálaszTörlés
  6. Drága Macy!
    Örülök, amiért nem bántottalak meg az előző fejezet alatt hagyott kommentárommal, mert tényleg nem azért írtam. A mostani rész nagyon aranyosra sikerült, bár kicsit aggódom Ana miatt. Ugye nem lehet, hogy terhes? na jó, szerintem én vagyok az egyetlen ember, aki egy szex és egy kis rosszullét után erre gondol, de nem tudok ellene tenni. Egyből ez ugrik be. Arra is kíváncsi vagyok, mi volt a "megbeszélésen". Nem gondolom, hogy Perrie botrányt csinálna, de azért mégiscsak a menyasszonya volt. Biztosan rosszul érintette egy harmadik fél. Vagy Zayn elhallgatta előle Ana létezését? Alig várom a folytatást! :)
    Millio puszi Xx

    VálaszTörlés
  7. Drága Macy!

    Nagyon sajnálom, hogy az előző rész után nem hagytam nyomot. Mikor pont írni akartam jött a rész. :D Bocsáss meg. :) Ez a rész pedig, no meg az előző is fantasztikus lett. Kíváncsi vagyok mi történt Zayn és Perrie között, már mint mit beszéltek meg. :) Bízom benne, hogy nem fogja senki és semmi gátolni a kapcsolatukat, még ha a szülők előtt le is buknak. :) Érdek feszítve várom az újabb részt és az izgalmakat.


    Chixi ♥

    VálaszTörlés