Oldalak

2014. augusztus 23., szombat

27.fejezet

Sziasztok!
Meghoztam a folytatást, egy kis közlemény féleség kíséretében: felkerült a bevezető az új blogomra :) A You belong with me befejezése után fogom hivatalosan megnyitni: Ariana - Killer lover :D Egy teljesen más kaliberű történetnek ígérkezik, mint amelyeket eddig írtam :) Várok oda is sok-sok szeretettel minden kedves olvasót! ;) De mielőtt búcsúzkodnék vagy ilyesmi - tervezek Írói utószót, szóval majd oda készítsünk zsebkendőt! -, szeretnék köszönetet mondani :D Köszönöm az előző fejezethez érkezett 7 kommentárt - Ever, Jule B., Angel, Névtelen, Diana, szerecsendio és Chixi ♥ -, a 25 pipát, a 61.000 megtekintést és a 111! feliratkozót ♥! Minden egyes fejezetnél elmondom, de nem unom meg: Hálás vagyok mindezért NEKTEK, olvasóknak <3! Nélkületek nem lennék sehol :3 K-Ö-S-Z-Ö-N-Ö-M ♥! Nem is húzom az időt; jó olvasást és további szép hétvégét kívánok! :) Használjátok ki a nyár káprázatos perceit :D! Pusszpáá evribádii,
Macy

You're The Reason (Acoustic)
„A szerelem értékét az akadályok emelik. A könnyű siker megfosztja a varázsától.”
/Stendhal/

- Attól féltem, hogy Perrie üvöltözni fog... De tisztában volt vele, hogy a kapcsolatunk már nem a régi - Zayn arca megrándult beszéd közben, szemeit egy pillanatra összeszorította. Rosszul érintette a szakítás. Ezt nem tudja letagadni. - Visszaadta az eljegyzési gyűrűt, a közös háziállatainkról pedig a szülei meg a bátyja gondoskodik majd.
- Jól átgondoltad, amit tettél? Én... Bűntudatom van amiatt, ami történt. Nem kellett volna... - szavaimat egy szenvedélyes csókkal fojtotta belém. Karjait körém fonva húzott szorosan magához; esélyesem sem lett volna elhúzódni tőle. Nem is állt szándékomban. Hajába túrva szakadtam el ajkaitól egy pillanatra. Csokoládébarna íriszei csillogtak. Lángoló arccal haraptam alsó ajkába. Reakciója egy nyugtalan nyögés volt. - Akárhogy csókolhatsz, a bűntudat egész életemben végig fog kísérni.
- Ezzel nem vagy egyedül. Az érzéseim ellen azonban nem tudok mit tenni - felsőm alá nyúlva kezdte el cirógatni a derekam, amitől felsóhajtottam. Zayn elvigyorodott. - Most már feszengés és titkolózás nélkül is együtt lehetünk, Ana.
- Félek a rajongóitok véleményétől. Mi van, ha engem okolnak majd a szakítás miatt? A halálos üzenetekkel ugyan meg tudnék birkózni, de... - valószínűleg az énekes agyára mehettem az aggodalmammal. Hitetlenkedve megrázta a fejét és felsóhajtott. - Tudom, hogy mindent túlreagálok. Rossz szokás. 
- Rendkívül rossz. De ezzel együtt szeretlek téged - a levegő a tüdőmben rekedt; néhány másodpercig azt hittem, rosszul hallok. Gyengéden végigsimított az arcomon s a fülem mögé tűrt egy tincset. - Szeretlek, Anastasia. Mióta először megcsókoltalak.
A szívem hevesebben dobogott a kelleténél, az agyam is leblokkolt egy kevés időre s csak pislogni tudtam. Számat vagy háromszor nyitottam szólásra, hang azonban egyszer se jött ki rajta. Zayn arca másodpercek alatt változott derűsből aggodalmassá.
- Jól vagy? Ana... Mondj valamit, kérlek! - könyörgött kétségbeesetten, miközben hüvelyujjával letörölt egy kósza könnycseppet orcámról. - Ana...!
- Én is szeretlek, Zayn - reménykedtem benne, hogy meghallja esetlen suttogásom. Ennél több most nem telt tőlem, még mindig le voltam döbbenve. Természetesen jó értelemben. A fiú duzzadt ajkait egy megkönnyebbült sóhaj hagyta el. - S-sajnálom, hogy nem szólaltam meg eddig... Csak váratlanul ért a vallomásod és...
Elfojtott kuncogással lecsapott ajkaimra, ismét megszakítva mondandómban. Lassan kóstolgattuk egymást, miközben kezeink felfedezőútra indultak a másik ruhái alatt. Érintései nyomán felforrósodott a bőröm, elmémbe akaratlanul is befurakodtak a tegnap éjszaka képei. Jóleső borzongás s hideg futott végig testemen, ahogy visszagondoltam.
- Amikor a közeledben vagyok, nem tudok uralkodni magamon - duruzsolta a számba, miközben megszabadított a felsőmtől. Egyik kezével hátranyúlt a melltartóm kapcsához, de leállítottam. Értetlenkedve simította csípőmre tenyerét. - Valami baj van?
- Fáradt vagyok - motyogtam a fiú pólója alól kikandikáló angyalszárnyakat fürkészve. Tekintetem a nyakára terelődött, ahol nyoma sem volt a fogaim által okozott lila foltnak. A Zayn bőrszínéhez illő alapozó tökéletesen elfedte. - A városnézésen majdnem elaludtam és amikor apáék visszahoztak a hotelhez, az autóban sikerült is aludnom egy keveset. Sophie ébresztett fel.
- Miért nem mondtad, hogy pihenni akarsz? - vont a mellkasára, majd ránk terítette a takarót s egyik puszit lehelt a hajamba. Egyik karomat a hasán pihentettem. - Aludj nyugodtan, én itt leszek veled egy ideig. A koncert csak 6 óra múlva kezdődik.
Lehunyt szemmel bólintottam egyet, aztán arcomat Zayn nyakhajlatába fúrtam és pár perc múlva el is bóbiskoltam.

~❀~

FRISS! Szakított Perrie Edwards és Zayn Malik!

Rajongóik milliói törtek össze és ocsúdtak fel a hír hallatára. Bennfentes információk szerint a One Direction pakisztáni származású rosszfiúja mondta ki a kapcsolat végét, eddig tisztázatlan okokból. A pár baráti köre sem sejtett semmit, mindkét zenekart váratlanul érte a dolog. 
A múlt hónapban még együtt ünnepelték Perrie születésnapját, melyet maga Zayn szervezett. Informátorunk elárulta, a pár higgadtan és veszekedés nélkül lépett külön utakra. „Az énekesnő szeme könnyes volt és a jegygyűrűjét sem viselte, mikor kilépett a fiú öltözőjéből” - mondta. Folynak a találgatások: Vajon az arab szívtipró talált valaki mást vagy éppen a Spice Girls utódjaként emlegetett Little Mix szőke hercegnője? Kíváncsian várjuk, hogy az érintettek reagálnak-e a felröppent pletykára... Ami lehet, hogy nem az?!

Cikk: Directioner's World | ekkor: 22:06

Rosalie küldte át üzenetben, miután beszéltünk telefonon. Már régóta sejtette, hogy van közöttünk valami Zayn-nel. Folyamatosan azon kattogott az agyam, mi adhatott okot barátnőm sejtésére. Még a zuhany alatt is a fejem törtem, pedig lazítani szerettem volna a kellemesen meleg vízsugár alatt.
Egyszerűen nem jutottam dűlőre. Talán a viselkedésünk adhatott okot a gyanakvásra? Talán az, ahogy egymásra néztünk a fiúval? Nem tudom. Fogalmam sincs. Ah, mikor lesz vége ennek a most kezdődött hajcihőnek?
Sophie átható tekintete sem segített a helyzeten. A szüleink elmentek romantikázni egy kicsit - vacsora kettesben, hajókázás a tengeren s mi egy más -, így a húgommal mentem le a szálloda éttermébe kajálni. Nyomasztó volt a csend, ami kettőnk közé telepedett.
- Milyen volt a városnézés? - kérdeztem, miután belekortyoltam az ásványvizembe. Sophie kíváncsian kapta rám tekintetét, villájára felszúrva egy darab csirkemellet.
- Nagyon jó. Kár, hogy nem voltál utána velünk - mosolyodott el szomorkásan. Remek. Nem sejt semmit a cikkről. Valószínűleg nem is olvasta, mert anya laptopja otthon maradt. Az enyém szervizben van, már lassan két hete. - Jól ráhoztad a frászt anyára. Egy ideig csak azt hallgattuk apával, hogy ő bizony melletted marad és megbizonyosodik arról, hogy tényleg nem vagy beteg.
- De megnyugtattátok, hogy kutya bajom, igaz? - húgom nagyot bólintott, én pedig elmosolyodtam. - Ha végeztünk az evéssel, lemehetnénk a partra sétálni. Mit szólsz?
- Benne vagyok - őrült módjára bekebelezte a tányérján maradt ételt és megitta a narancslevét, majd megtörölte a száját s felpattant az asztaltól. - Mehetünk!
Kuncogva megráztam a fejem, aztán szóltam a pincérnek, hogy írják a számlánkra a vacsorát. Miután felvettünk egy-egy pulóvert, Sophie-val elindultunk a partra. Szükségesem volt a friss levegőre, hogy összeszedjem a gondolataimat, melyek még mindig keszekuszák voltak.

8 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon jó lett ez a rész is. Már nagyon vártam erre a pillanatra,hogy végre elolvashassam,és nem kellett csalódnom. Kíváncsian várom a fojtatás.
    U.I.:Bánatosan vettem észre,hogy már csak három rész lesz. De én a végsőkig kitartok veled, és a szerelmespárunkkal!

    VálaszTörlés
  2. Imadoom..*.*
    Alig varom a kovit.:3
    Zayn es Ana olyan cukik egyutt..*.*:')❤❤

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jo<333 Hianyozni fog a blogod :')

    VálaszTörlés
  4. Zayn és Ana <3 De egyben Zerrie :'( A kedvenc párosom itt, a blogban szétment, és belegondolni, hogy ez a való életben is így lenne, nem tudom mi lenne velem. Ők Perfectek, úgy ahogy a blogban Ana és Zayn <3


    Imádtam !Nem akarom, hogy vége legyen a blognak :(

    Ui: Lehet ez a hülye blogger nem küldte el a kommentemet az előző részhez, mert én merem állítani, hogy írtam! Sőt! A kedvenc blogjaimhoz mindig írok, de ezek szerint most kiszúrtak velem. Na mindegy. Várom a következő részt, és az azutánit, és nem várom a befejezést, mert még olvasnám ezt a történetet, dehát mindennek egyszer vége lesz. :(

    VálaszTörlés
  5. Jaaaaj, annyira imádom!!! ... Kár, hogy mindjárt vége...

    VálaszTörlés
  6. Drága Shawtym!♥
    Húha, tökéletes fejezetet olvashattunk egy tökéletes írónőtől!:) Örülök, hogy Perrie kicsit nagyobb hisztit csap majd, de végülis megértem, miért adta vissza a gyűrűt és vitte el a háziállatokat. Kicsit sírok, kicsit nevetek, mert Zaynnek és Anának szurkolok a kezdetek óta, de a Zerrie párost meg igaziból is nagyon imádom, innen ez a kettős érzés. Ana kicsit tényleg össze van zavarodva, de remélem sikerül kitisztítani a gondolatait és minden rendben lesz.
    Nem várom a történet végét, nagyon nem. Ez az élet rendje, egyszer minden véget ér. Viszont az Arianás blogodat olvasni fogom, már az e-mailemben is leírtam, mennyire várom már és mennyire tetszik, így, a bevezetővel együtt meg szinte elképesztő :D
    További boldog nyarat Shawty, szép hétvégét!♥
    Love, Diana

    VálaszTörlés
  7. Drága Macy!
    Tudom, hogy már felkerült a folytatás, és nagyon sajnálom, hogy ennyit késtem az olvasással, csak elszámoltam magam. Túl sok blogot olvasok és azt hittem, még lesz időm eljutni ide a friss bejegyzés előtt. Jaj, annyira sajnálom... na mindegy, a múlt már elmúlt, nem tudok mit tenni ellene (azért remélem még így is elolvasod).
    Örülök, hogy Ana és Zayn együtt van, és kíváncsi vagyok, végül hogy fognak viszonyulni hozzá a rajongók. Az is érdekel, Perrie vagy Zayn reagál-e előbb a cikkre és hasonló apróságnak tűnő dolgok. Csak így tovább!
    Millio puszi Xx

    VálaszTörlés