Oldalak

2014. szeptember 21., vasárnap

Epilógus

Sziasztok!
Elérkeztünk az utolsó fejezethez :( De még mindig nem akarok búcsúzkodni, majd az Írói utószóban :) Addig van egy hét, míg felkészülünk a 100-s zsebkendők támadására :3 Köszönöm az előző részhez érkezett 8 kommentárt - Violet W., Jule B., Angel, Evelyn Summer ~, Timii1D, szerecsendio, Follow Barbie és Névtelen ♥ -, a 17 pipát és a 69.000 megtekintést ♥! Remélem, örülni fogtok a végkifejletnek! :) Várom véleményeiteket! :) Jó olvasást, további szép estét s erőt a jövő héthez ♥! Pusszpáá evribádii,
Macy


A Thousand Years
„A házasság nem az, aminek megkötésekor mutatja magát, de bizonyos, hogy az akar lenni, aminek ilyenkor látjuk: egyetlen, megszakíthatatlan szövetség, amelynek tanúja és jóváhagyója nem kisebb személyiség, mint maga Isten.”
/Vasadi Péter/ 

2015. JANUÁR 12.

A szívem a torkomban dobogott, ahogy anya és Rosalie rám segítették a ruhámat. Mindhárman küszködtünk a könnyeinkkel. Alsó ajkamat rágcsálva próbáltam kiküszöbölni, hogy el ne sírjam magam.
- Lányok, igyekeznünk kellene! Fél óra múlva kezdődik a szertartás! - nyitott be Doniya. Csillogó szemekkel elmosolyodott. - Az öcsém nem fog tudni megszólalni, ha meglát.
- Ne mondj ilyeneket, mert elbőgöm magam idő előtt... - nevettem fel belekapaszkodva Rose kezébe, majd felvettem a cipőm. Miután eligazgatták a fátylamat, magamra kaptam egy fehér-csipkés bolerót. Safaa, Waliyha és Doni segítségével lementem a földszintre. Trisha szipogva ajándékozott meg egy csontropogtató öleléssel. Szapora levegővétellel megszólítottam. - Nyugodj meg! Komolyan, ha mindenki elkezd sírni körülöttem, lefolyt sminkkel lépek az oltár elé...
- Zayn akkor is el fog ájulni tőled, kedvesem - cirógatta meg arcom, majd kimentünk a hófehér limuzinhoz, ami ránk várakozott már régóta. 
A vőlegényemmel körülbelül egy hete találkoztam, amolyan babonából - anno apa és anya is így „készült fel” a ceremóniára, egy pici távolléttel egymástól. Telefonon természetesen beszéltünk egymással, még a leány s legénybúcsún is. A fiúk állítólag kitettek magukért, emlékezetes búcsúztatót sikerült összehozniuk. Csak abban reménykedem, hogy Liam nem lesz-e nagyon másnapos, hiszen ő Zayn tanúja.
Még most sem tudtam felfogni, Rosalie és a többiek hogy heverték ki alig 5 óra alatt a bulit. Safaa és Sophie kivételével mindnyájan felöntöttek a garatra, Waliyha s én azonban egy-két pohárnál nem ittunk többet. Legjobb barátnőm és Eleanor az asztalon táncolva énekeltek, illetve ugráltak a kanapén.
Amikor a limuzin leparkolt a templom előtt, a gyomrom borsó nagyságúra zsugorodott. A bejáratnál apa, Niall, Louis és a Malik lányok kísérői várakoztak. El és Rosie azonnal kipattantak a járműből s odasiettek a fiúkhoz. Apu segített kiszállni a limuzinból, majd egy puszit lehelt az arcomra.
- Gyönyörű vagy, kicsim - suttogta a fülembe, miközben elfogadtam felém nyújtott jobbját. A koszorúslányok nekiláttak szétszórni előttünk a rózsaszirmokat, a fiúk pedig elfojtott mosollyal követték őket. A csajok ruhái tökéletesen kiemelték nőies alakjukat. Az érdem Rosalie-é volt, ő választotta ki az én ruhám is. Apa felsóhajtott. - Készen állsz?
- Félek - pislogtam zavartan, de bólintottam egy aprót. Lassan léptük át a templom küszöbét. A vendégsereg azonnal felállt a helyén, amikor megláttak minket. Egyik kezemmel apu zakóját, a másikkal pedig a csokromat szorítottam idegességemben. A násznépben rögtön kiszúrtam néhány kedves, régi ismerőst vagy éppen egy volt egyetemi csoporttársam. Kis híján eltátottam a számat, mikor tekintetem megakadt Harry barátnőjén, Paige-n. Aláírom, hogy Zayn legjobb barátja és mondhatni testvére a göndör hajú srác, de hogy idehozza a nőjét az esküvőre... Észrevétlenül odahajoltam apához. - Mit keres itt Paige?
- Ő is a vendégek listáján van. Ne aggódj, nem muszáj majd bájcsevegned vele. Hidd el, Harry elszórakoztatja majd - simította meg karján nyugvó kézfejemet. - De azért ne rendezz jelentet, ha a csaj beszélgetni akarna veled.
- Igyekszem kordában tartani az indulataimat - szűrtem ki fogaim közt, majd alsó ajkamba haraptam. Zayn hófehér inget, fekete zakót, fekete szövetnadrágot és fekete cipőt viselt. Haja tökéletesen meredt az ég felé, füleiben a szokásos, kicsi, ezüstös karika fülbevalók pihentek. Arca frissen borotvált volt. Hatalmas, csokoládébarna íriszeit az enyémekbe fúrva húzta megbabonázott mosolyra duzzadt ajkait. Zavartan pillantottam fel apára, aki felkuncogott reakciómra. - Csípj meg, mert biztosan álmodom!
- Ez a valóság, Ana - tűrt a fülem mögé egy kósza tincset, majd alkarján pihenő kezemet a vőlegényem tenyerébe fektette. A két férfi egymásra nézett. Apu halkan megszólította Zayn-t. - Vigyázz a lányomra!
Szerelmem biccentett egyet, aztán szembe fordultunk a pappal. A násznép elfoglalta a helyét, a tanúk - Rosalie és Liam - a hátunk mögött várták, hogy sorra kerüljenek. Izgultam, rettentően izgultam. Többször átfutott az agyamban, hogy helyesen döntöttem-e vagy várni kellett volna még egy kicsit ezzel a felhajtással...
- Anastasia, fogadod-e hites férjedül az itt megjelent Zayn-t? - kérdezett rá William atya, tekintetét rám szegezve. Nagyot nyeltem s felsóhajtottam.
- Igen - nyögtem ki, mire a vendégek egy része megkönnyebbülten engedte ki eddig bent tartott levegőjét. Szemem sarkából láttam, hogy vőlegényem diadalittasan elvigyorodott.
- Zayn, fogadod-e hites feleségedül az itt megjelent Anastasia-t? - meg se kellett volna kérdezni, én már tisztában voltam a válasszal. De mivel így működik mindez, muszáj volt feltenni a minden eldöntő kérdést.
- Fogadom - szorította meg a fiú a kezem, amitől elpirultam. Annyira aprócska, mégis figyelmes gesztus volt, hogy el is mosolyodtam.
- Ezennel házastársakká nyilvánítalak titeket. Zayn, megcsókolhatod a menyasszonyt! Szívből gratulálok! - a fiú azonnal körém fonta karjait s egy hétig elfojtott érzéseit belesűrítette egy szenvedélyes csókba.
A vendégsereg tapsban tört ki. A lányok sikítoztak, a fiúk pedig füttyentgettek. Miután aláírtuk az anyakönyvet, Rose és Li is hasonlóan cselekedett. Ezalatt már fogadhattunk néhány gratulációt, főleg a családtagoktól. Anya és Trisha olyan csontropogtató ölelésben részesítettek, hogy kis híján elájultam.
- Üdv a családban, Mrs Malik! - nyomott egy puszit az arcomra Doniya, majd továbbadott a húgainak. Sophie majdnem ledöntött a lábamról, akkorra hévvel zárt a karjaiba.
- Elég, hagyjátok levegőhöz jutni a feleségemet! - sietett mellém Zayn, aki eddig a fiúkkal beszélgetett. Szorosan magához húzott és egy csókot lehelt a homlokomra. Lehunyt szemmel dőltem mellkasának. - Szeretlek, Anastasia.
- Míg a halál el nem választ? - kérdeztem felvont szemöldökkel, miközben a násznép után kivonultunk a templomból. Szerelmem bólintott egyet. Az épület előtt megsoroztak minket virágszirmokkal, illetve rizzsel. Hátat fordítva a társaságnak dobtam el a csokrom; meglepő módon Rosalie kapta el. Niall fülig vörösödve nézett körbe, majd megrántotta a vállát és egy vérpezsdítő csókban részesítette barátnőmet. Kuncogva odahajoltam Zayn füléhez. - Újabb esküvő a láthatáron!
A lakodalmat összekötöttük egy kis születésnapi ünnepléssel is. Szerelmem ugyanis a mai napon töltötte be a 22. életévét. Elmondása szerint a legjobb ajándékot az én személyemben kapta meg és nem is szeretne mást.
S hogy ez a csoda meddig fog tartani? A választ homály fedi.
Vége

11 megjegyzés:

  1. Ne! Nem akarom,hogy vége legyen!
    Azt hittem nem Happy End lesz,de ez nagyon jól sikerült. Az egyik kedvenc blogom volt, és sajnálom,hogy véget ért,de hát egyszer Mindennek vége szakad.
    Köszönöm,hogy elolvashattam a történetedet. <3

    VálaszTörlés
  2. Kedves Macy!
    Nem vagyok egy nagy Happy End függő,de befejező részként pontosan valami ilyesmire számítottam. Egyszerűen tökéletes! Szomorú hír azonban,hogy nem ülhetek minden áldott héten órákat a gépem előtt várva az új részt!
    Remélem,még olvashatjuk az írásaidat egy újabb történetben!
    xoxo
    Violet W.

    VálaszTörlés
  3. ÚÚÚÚ! Nagyon baromi fantasztikus lett! Imádom. Egyszerűen imádom. Nincs is rá jobb szó. De szerintem nem is kell. Majd az írói utószóhoz mindent el fogok mondani, ha addig sikerül összeszednem a gondolataim. Addig is várom a többi blogodra a fejezeteket, amiket izgatottan fogok olvasni, és továbbra is véleményezni.

    VálaszTörlés
  4. Drága Macy.
    Mit is mondjak. Vagy inkább írjak. Mindig is egy olyan lány voltam aki ha talált egy blogot ami kifejezetten jó volt de befejezetlen rögtön az ikszre nyomtam. A te blogod viszont a kezdetektől fogva magához láncolt és nem engedett. Minden egyes rész csodálatos és hiperszuper jó. Imádom.
    Remélem hamarosan egy újabb blogon találkozunk. És csak úgy megsugom hogy kevés jól megírt befejezett Louis Tomlinson blog van. :-D

    ölel: Barbie xxx

    VálaszTörlés
  5. Jaj életem!
    Nagyon nem akartam hogy eljöjjön ez a pillanat, olyan gyorsan eltelt és többé már nem izgulhatok hogy mi lesz Ana és Zayn közt. De! Természetesen a többi blogodnál izgulhatok. Nem szabadulsz ám tőlem!
    Én személy szerint imádom a Happy End-et, persze ez nem jelenti azt hogy nem szeretem a sírós végeket, mert egyébként nem. Tényleg nem, akkor annyira bőgni tudok. :D
    De ez édes volt, sőt. Imádtam. És tudod úgyis hogy mindent imádok amit művelsz.
    Ezermillió puszi neked, amiért megírtad nekünk ezt a csodálatos történetet.

    Nagyon nagyon szeretlek. <3
    x Ever

    VálaszTörlés
  6. Drága Macy!
    Hihetetlen, hogy ezzel vége az egész történetnek, ha nem írtad volna oda az utolsó mondat után, hogy VÉGE, komolyan mondom, hogy megfeledkezem róla. Büszke lehetsz rá, hogy befejezted ezt a történetet, hogy sosem adtad fel.. nagyon szépen fogalmazol és szeretnék sok sikert kívánni a későbbiekben is <333
    Millio puszi Xx

    VálaszTörlés
  7. ... ès boldogan èltek, amig meg nem haltak.
    Imádtam. Remèlem mihamarabb új sztorit olvashatunk tőled.xxx

    Ölel, Jule B.

    VálaszTörlés
  8. Jó kezdés Macy!!!:)

    VálaszTörlés
  9. Kedves Marcy! Ez a blog csak most jutott el hozzám..azonnal elolvastam végig nem tudtam megállni,hogy ne olvassam végig...remekül irsz..és ez a blog már a kedvenceim közé tartozik!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Tory!

      Köszönöm, nagyon örülök, hogy tetszik ♥!

      Love Ya,
      Mace

      Törlés
  10. Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!! Ne hagyd abba mert megőrülök hogy ha nem tudom mi fog történiiiiii :( Nagyon-nagyon x1000 x1000-szer jó volt!! Kedvenc blogom örökre!

    VálaszTörlés