Oldalak

2014. szeptember 26., péntek

Írói utószó


Sziasztok!

Elérkezett a pillanat, hogy véglegesen elköszönjek ettől a történetemtől, ami talán megváltoztatta s meghatározó része volt az életemnek. Ezzel a blogommal vagyok a legjobban megelégedve. Visszanézve és jobban belegondolva, a Stay with Me számomra elcsépelt volt. A vége felé szerettem már írni, amikor tisztában voltam a végkifejlettel. Büszke vagyok rá, hogy megírtam, de nem eléggé. A You belong with me viszont merőben más. Szerintem legalábbis más. Kommentárban kifejthetnétek majd, szerintetek miben volt más ez a történet, mint a Harry-s!

Jöjjön a kedvenc részem, a köszönetnyilvánítás. A kezeimen nem tudnám megszámolni, hány olyan kedves ember vett körül fejezetről fejezetre, akiknek ne tartoznék hálával. Nem emelnék ki senkit, hiszen aki egyszer vagy netalántán kétszer írt nekem, az is sokat jelentett. Noha bántó kritikát nem kaptam, építő kritikákat sem igazán. Pedig szerettem volna, ha leírjátok, miben kell változtatni... Biztos vagyok abban, hogy volt olyan fejezet, amiben lehetett volna változtatni. Ti viszont szebbnél szebb s kedvesebbnél kedvesebb szavakkal halmoztatok el hónapról hónapra. Köszönöm! Köszönöm a bizalmat, a támogatást és a sok-sok szeretetet, amit kaptam ♥!

Mai adat

- 70.400 megtekintés
- 111 feliratkozó
- 251 megjegyzés
- 48 (?) díj

14 hónap folyamatos munka után a You belong with me című Zayn Malik fanfiction hivatalosan is bezárja kapuit! A továbbiakban itt találkozhattok velem: Ariana - Killer lover [Harry Styles Fanfiction] (Holnap nyitás! :D). Illetve a profilomban található történeteknél. Várok mindenkit sok-sok szeretettel! Áldjon meg Titeket a hatalmas szívetekért a Mindenható ♥!
U.i.: ebben a blogban már NE kérjetek cserét! Köszönöm, ha figyelembe veszitek!
Csóközön meg ami hozzátartozik,
Macy C. Morrow

1 megjegyzés:

  1. Hát...ez is eljött. Szomorúan olvastam elköszönő soraid. Imádtam a történeted, és szerintem nem volt olyan rész -nekem-, amin változtatni kellett volna. Minden egyes betűt örömmel olvastam, és a többi blogodon is fogok. A Harry-set még nem olvastam, így nem tudok szót szólni róla, viszont erről annál többet.
    Amióta feliratkoztam, és kommentelek, egy nagyszerűen megírt, megfogalmazott történet sorait olvasom. Persze a sok izgalmas fejezet időről-időre kicsit megtépázta az idegrendszerem, de jól vagyok -még. Én is köszönettel tartozom neked, amiért megírtad ezt a történetet, mert nekem is fontos szerepe volt az életemnek. Hisz, ha nem olvastam volna, nem írom le a véleményem, akkor sok dolog máshogy alakult volna. Azért remélem a többi blogodra is csak szépeket fogok tudni írni.
    Puszi: Angel -egyik lelkes olvasód!<3

    VálaszTörlés