Oldalak

2014. szeptember 7., vasárnap

29.fejezet

Sziasztok!
Sajnálom, hogy két napot csúsztam, de nagyon fáradt voltam és kedvem se volt megírni :/ De most itt van, frissen és ropogósan :) 1 fejezet és Epilógus... Már most sírok, mert ez volt az első olyan történet, amit tényleg szerettem írni :3 A Stay with Me-t is szerettem, de nem annyira :) Így visszanézve kissé sablonos és talán erőltetett történet volt :3 No, mielőtt azonban előkerülnének a 100-s zsebkendők, összegezzünk a szokásos módon :) Köszönöm az előző fejezethez érkezett 8 kommentárt - Ever, Timii1D, Angel, Beaa, Diana, szerecsendio, Follow Barbie és Violet W.: üdvözöllek az olvasók között! :) Köszönöm kedves szavaid, igyekszem :) ♥ -, a 27 pipát és a 65.500 megtekintést ♥! Hálám övezzen titeket egész életetekben <3! Tudom, már egyszer hirdettem meg minden, de most is megragadnám a lehetőséget :) Nézzetek be Ria H.-val közös blogunkba: Mad World :) Aki szereti az írásainkat és már elege van a fanfiction-ök világából, tegyen nálunk kitérőt! ;) Nincs más hátra, minthogy jó olvasást, kellemes hétvégét és kitartást kívánjak a sulihoz :D U.i.: ne kérdezzétek, miért ezt a dalt választottam... Csak megtetszett :3 Bocsánat a fejezet rövidsége miatt... De legalább tartalmas lett! :D Pusszpáá evribádii,
Macy

Red
„A boldogság vágykép - ezért mindenkinek mást jelent, mivel mindannyian másképp gondolkodunk.”
/Tatiosz/

EGY HÉTTEL KÉSŐBB...

A hó már nagy pelyhekben szállingózott, amikor Zayn-nel megérkeztünk Párizsba. A taxi csak lépésben tudott elindulni a reptérről a szálloda felé, mert az egész városban takarították az utakat s emiatt dugó alakult ki.
Fejemet a fiú vállára hajtva hunytam le szemeimet, majd felsóhajtottam. Az időjárásnak köszönhetően - erős szél, kisebb hóvihar - csak éjszaka sikerült felszállnia a repülőnek; néhány órát aludtunk mindössze.
A sofőr a bajsza alatt káromkodott egy sort franciául, amikor kis híján nekünk koccant egy terepjáró. A szélvédőre telepedett hó miatt csak tompán láttam, hogy az előttünk lecövekelt autó lassan előrébb gurult. Zayn a combomra simította kezét s összekulcsolta ujjainkat.
- Remélem, nemsokára már a lakosztályban lehetünk - suttogta rekedtesen, miközben a hüvelyujjával a kézfejemen körözött. Fáradtan hümmögtem egyet, mire felkuncogott és egy puszit lehelt a homlokomra. - Veszünk egy forró fürdőt, rendelünk vacsorát és összebújva megesszük az ágyban. Na, mit szólsz?
- Egy ilyen ajánlatra nem tudok nemet mondani - emeltem fel a fejem, majd szabad kezemmel végigsimítottam a fiú borostás arcán és megcsókoltam. Nyelve gyengéden masszírozta az enyémet. Csókunk megszakadt, ahogy Zayn ölébe fészkeltem magam. Egy pillanatra összeakadt a tekintetem a taxiséval a visszapillantó tükörben; szemei idegesen csillogtak. Szerelmem ajkai a kulcscsontomra tévedtek, kezei pedig a szövetkabátom alá. Érintése még a vastag, kötött pulóveren keresztül is perzselte bőröm. Élesen beszívtam a levegőt, aztán beletúrtam a srác hajába és ismét egymás ajkainak estünk. - Kezd melegem lenni...
- Nekem is - mormolta alsó ajkamba, majd ráharapott s arcát a nyakamba fúrta. Észrevétlenül felgyűrte a pulóverem; fürge ujjaival kitapintotta elől csatolós melltartóm kapcsát és kicsatolta a fekete-csipkés anyagot. Kevésen múlott, hogy felnyögjek. Csak reménykedni tudtam, hogy a sofőr ebből a kis jelenetből nem vett észre semmit. - Jobban örültem volna, ha nincs rajtad melltartó...
Már épp reagáltam volna, amikor a taxi hirtelen elindult. Ügyetlenül bekapcsoltam a fehérneműm felső részét, majd visszaültem Zayn mellé. Habár nem repesztettünk az úton, fél óra múlva már a szálloda bejáratánál parkolt a jármű. A sofőr busás összeget kapott a fuvarért, hiszen Zayn sem akarta, hogy botrány törjön ki a kis akciónk miatt. Kézen fogva ballagtunk a recepcióhoz, ahol kitöltöttünk néhány papírt, aztán megkaptunk a lakosztályunk mágneskártyáját. A londiner velünk utazott a liftben, így esélyünk sem volt arra, hogy folytassuk a taxiban elkezdetteket. 
- Köszönjük - eresztett meg egy fáradt mosolyt barátom a hordár fiú felé, aki biccentett egyet s komótosan kisétált a szobából. Bőröndömet az ágyra dobva vettem elő egy pólót meg egy bugyit, aztán vetkőzni kezdtem. Zayn mindezt visszafojtott lélegzettel nézte végig. - Ugye nem felejtetted el, mit szakítottunk félbe?
- A manóba! Totál kiment a fejemből... Ez van, akinek rövidtávú a memóriája... Emlékeztetnél, ha szépen megkérlek? - döntöttem oldalra fejem, miközben a gumit kiszedtem a hajamból. Tekintetem akaratlanul is az énekes ékességére terelődött. Nem kellett sok ahhoz, hogy a cipzár szétrepedjen. Halkan felkuncogtam. - Te aztán fellelkesültél...
- Ha tudnád, mennyire ingerel most az az okos szád... A beszéd helyett mást is csinálhatnál vele - kapott a karjaiba, amitől felsikítottam. Ahogy lekerültek rólunk a ruhák, Zayn megengedte a kádban a vizet, aztán felültetett a mosdóra és beállt a lábaim közé. Kezei rögtön felfedezőútra indultak testemen. - Ugye még nem vagy nagyon fáradt?
Megráztam a fejem s mutatóujjammal körberajzoltam a fiú mellkasán pihenő angyalszárnyat meg a hozzá tartozó, vörös szájat ábrázoló tetoválást. Amint a kád feltöltődött, Zayn kényelmesen elhelyezkedett és az ölébe húzott. Ágyéka fenekemnek feszült, amitől nyöszörögni kezdtem. 
- Ssh... Nem itt foglak magamévá tenni - siklott egyik keze nőiességemre, aztán kínzó lassúsággal masszírozni kezdett. Fejemet hátravetve nyögdécseltem s erőtlenül kapaszkodtam barátom alkarjába. Szám elnyílt O alakba, amikor Zayn eltüntette bennem kettő ujját. - Jó érzés, Ana?
- Igen... - suttogtam elfúló hangon. Csípőm önkénytelenül emelkedett felfelé egyre sűrűbben, a víz ki-kilöttyent a csempére. Szerelmem szabad kezébe vette jobb mellemet; hol gyúrta, hol a bimbómat morzsolgatta. Szabálytalanul vettem a levegőt, a vér a fülemben dobogott. - Zayn... 
- Add meg nekem, Anastasia... - duruzsolta fülembe s ujjai mozgásán gyorsított egy picit. Lábujjaimat behajlítva nyögtem egy nagyot, majd remegve lehunytam szemeim. Alhasam még orgazmusom után is feszített. Önkívületi állapotomból a kellemes, cseresznye illatú tusfürdőm zökkentett ki. Zayn profikat megszégyenítően masszírozta a vállaim, a hátam s derekam. Lábaimat szétfeszítve dolgozta el a krémes habfürdőt combjaimon, majd lüktető pontomon. Szembe fordítva magával vette kezelésbe talpaimat. A kád szélébe kapaszkodva élveztem a kényeztetést. Felnevettem, amikor szexi masszőröm puszikkal halmozta el a lábujjaimat. Duzzadt ajkai csiklandozták bőröm. - Annyira gyönyörű vagy, kicsim...
- Annyira jól hazudsz, Zaynie... - megpróbáltam nem felröhögni. Tisztában voltam vele, hogy nem szereti, ha így becézik. Most mégsem tette szóvá, ami meglepett.
Miután lubickoltunk egy kis ideig a már kihűlő félben lévő vízben, magunkra kaptuk a pizsamánkat és bebújtunk a takaró alá. Barátom felhívta a szobaszervizt; kis híján leborultam az ágyról a temérdek étel hallatán. Félve gondoltam bele abba, hogyan fogjunk mindezt megenni.
- Másnap reggel is vacsorát eszünk? - kérdeztem felvont szemöldökkel, miközben a telefonomért nyúltam. Mivel le volt némítva, nem vettem észre, hogy anya és Rosalie keresett nemrég. Mindkettőjüknek írtam egy üzenetet, miszerint épségben megérkeztünk a szerelem városába.
- Reggel óta nem ettünk egy falatot se... Lefogadom, hogy nemcsak fáradt, de éhes is vagy - lehelt egy puszit az orromra, amit egy csókkal viszonoztam.
- Ami azt illeti, igencsak megéheztem az előbb - pislogtam zavartan. Zayn mosolyogva megcirógatta arcom, majd az ajtóhoz sietett. A pincér egy jól megpakolt zsúrkocsit tolt be közvetlen az ágy mellé, aztán illedelmesen s tört angollal köszönt nekünk. Ismertette az ételeket, utána kezet rázott a barátommal és elhagyta a szobát. Felcsillant a szemem a juharszirupban tocsogó, amerikai palacsinta láttán. - Megvan a vacsorám!
Mohón láttam neki a tömény édességnek, közben elindítottunk a fiú laptopján egy vígjátékot. Negyed óra és körülbelül öt tányérnyi étel elfogyasztása után kótyagosan borultunk a párnák közé. 
- Szerintem cukormérgezést kaptam - motyogtam Zayn mellkasába fúrva arcom, visszafojtva hányingerem. Na, igen... Nem kellett volna megennem a palacsintákat, aztán rá egy nagy szelet csokis felfújtat, amit végül egy kis jégkrémmel zártam. Ha valaki rám erőltetne még valamit, elhánynám magam. - Rosszul vagyok...
- Igyál egy korty vizet és próbálj meg aludni - töltött a fiú egy kevés vizet a poharamba, amit elkortyolgattam. 
Nem kellett babusgatni, hogy álomba szenderüljek. Zayn lekapcsolta a villanyt, majd körém fonta karjait s egy csókot nyomott a hajamba. Szemeim előtt akaratlanul is csokinyulak ugrándoztak, egy francia drazséval bombázó tank elől menekülve.

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Hadd kezdjem most a végén: Az utolsó mondat lett a kedvenc mondatom a történetben!!! :)
    A fejezet most is fantasztikus lett, és kicsit perverz... De így volt tökéletes. Várom a következő fejezetet, bár egy részem szomorú, mert már csak 1+epilógus. De mindennek eljön egyszer a vége. Neked is kitartást a sulihoz, az íráshoz, és mindenhez az életben. És jó éjt!

    VálaszTörlés
  2. Imádtam! Az utolsó mondat az vitte a pálmát !Nagyon várom a következő részt, de a végét még mindig nem.
    Nem tudom, hogy fogod befejezni. Talán Zayn megkéri a kezét, vagy szakítanak.. nem tudom de az biztos, hogy szeretni fogom, bármilyen is lesz, de szomorú is leszek.

    :) Puszi :) <3

    VálaszTörlés
  3. Kedves Macy!
    Hmm, be kell vallanom, hogy az utolsó mondat tetszett a legjobban, bár ahogy olvasom, ezzel nem vagyok egyedül. A rész kicsit perverz lett, perverzebb is, mint gondoltam volna, de hát üsse kő... minden kapcsolatban jelen van a szex. Meg amúgy is megemlítetted a modulsávban, hogy lesz benne ilyen. Mégsem gondoltam volna, hogy Ana múltja ilyen könnyen eltűnik Zayn szerelme miatt.
    Millio puszi Xx

    VálaszTörlés